Bulova only

Ik gok om dezelfde reden dat deze units niet meer te koop zijn:

Voor zover ik begrepen heb zijn over deze exemplaren wel rechtzaken geweest, maar over de Super Seville niet. Super Sevilles zijn vanaf 2002 ook nog een tijdje gemaakt zonder de naam Super Seville, en daarna langzaam verdwenen.

5 likes

Kleine boefjes !!!
Ziet er wel geinig uit.
Diameter ???

1 like

Zelf niet meer! Wel nog binnen het forum, @Manfred is nu de gelukkige eigenaar. Draagt hem nog zeer regelmatig :wink:

1 like

Net als de Seville zeer strakke horloges van hoogwaardige kwaliteit. Alleen nog een stuk zeldzamer helaas. Ze zijn d’r ook in automaat. Ik weet de diameter niet zeker meer, maar volgens mij 36mm of net geen 36.

4 likes

Vorige jaar (?) stond er op HF/MP een Bulova Royal Oak voor €900,- spijt als haar op m’n hoofd dat ik die toen niet gekocht heb.

Ze gaan nu echt voor absurde prijzen.

2 likes

Als ik moet gokken over de actuele marktwaarde. Zo rond de €1000 voor een quartz en rond de €1500 voor een automaat! De vraagprijzen van veel aanbieders slaan echt nergens op…

2 likes

@AB64 Klopt, Manfred hier. Horlogebuddy van quantore. We hadden de Surveyor destijds samen gespot op HF en voor mij lijkt het sterk op een blijvende verliefdheid. Die glijdende blauwe wijzer en de steeds veranderende lichtinval op de wijzerplaat zorgen voor een terugkerende glimlach mijnerzijds en de nodige complimenten :slight_smile: De Bulova zal dus voorlopig de collectie niet verlaten.

11 likes

8 likes

Overstappen niet, maar het zijn wel leuke horloges vaak :grin:

oke,wanneer gaat de gmt het nest verlaten?

Niet!! Of er moet een Rootbeer voor list te krijgen zijn :innocent:

dan wel de full gold he :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ome Danny sponsort hoor ik? :joy::call_me_hand:t2:

zal kijken wat ik kan doen :wink:

1 like

Ik snap je helemaal…
Van alle horloges, sommigen echt veelvouden duurder, was deze de moeilijkste om te verkopen.
Leuk hem weer te zien, geniet ervan!

1 like

Shit. Nu wil ik hem ook weer terug in de collectie :joy:
8ae0a649ec14a40817ca80f00ef68723c99c0cdb_1_690x458

7 likes

Jouw NA toendertijd zorgde voor mijn zoektocht naar dit model…

3 likes

:+1: :+1: :+1:
Forum is niet goed voor de rust en de portemonnee. :sunglasses:
Al valt het voor de portemonnee in dit geval nog mee.

Edit: zwarte op staal vind ik ook wel interessant (96B214)

3 likes

Even een oude post oprakelen. Inmiddels heeft @MarkOris er ook eentje gekocht en bij hem staat 971 aan de binnenkant van het deksel. Het lijkt dus te kloppen dat dat de ref. is.

1 like

Super! Ik zag er gisteren toevallig nog één voorbij komen op Instagram.

https://www.instagram.com/p/CLRGIHLr2AR/

1 like