Voor zover ik begrepen heb zijn over deze exemplaren wel rechtzaken geweest, maar over de Super Seville niet. Super Sevilles zijn vanaf 2002 ook nog een tijdje gemaakt zonder de naam Super Seville, en daarna langzaam verdwenen.
Net als de Seville zeer strakke horloges van hoogwaardige kwaliteit. Alleen nog een stuk zeldzamer helaas. Ze zijn d’r ook in automaat. Ik weet de diameter niet zeker meer, maar volgens mij 36mm of net geen 36.
Als ik moet gokken over de actuele marktwaarde. Zo rond de €1000 voor een quartz en rond de €1500 voor een automaat! De vraagprijzen van veel aanbieders slaan echt nergens op…
@AB64 Klopt, Manfred hier. Horlogebuddy van quantore. We hadden de Surveyor destijds samen gespot op HF en voor mij lijkt het sterk op een blijvende verliefdheid. Die glijdende blauwe wijzer en de steeds veranderende lichtinval op de wijzerplaat zorgen voor een terugkerende glimlach mijnerzijds en de nodige complimenten De Bulova zal dus voorlopig de collectie niet verlaten.
Even een oude post oprakelen. Inmiddels heeft @MarkOris er ook eentje gekocht en bij hem staat 971 aan de binnenkant van het deksel. Het lijkt dus te kloppen dat dat de ref. is.