Bulova only

Super! Ik zag er gisteren toevallig nog één voorbij komen op Instagram.

https://www.instagram.com/p/CLRGIHLr2AR/

1 like

Is deze echt? De aanbieder hiervan biedt meerdere Super Seville’s aan op MP. Die kast lijkt me niet te kloppen, als ik zo naar de ruimte tussen de lugs kijk. Bij de Super Seville’s die ik heb gezien is dat veel minder rond van vorm.

2 likes

Er klopt echt geen reet van alle Sevilles die ze aanbieden. Samengestelde troep. Alle kasten nep, meeste bezels, sommige wijzerplaten, banden zijn van Aliexpress. Ik moest lachen om deze band, het lijkt alsof er een geitenpoot of melktand op zit.

5 likes

Dat dacht ik ook al, ik heb ze een bericht gestuurd dat er helemaal niets klopt van wat ze aanbieden maar heb er geen reactie op gekregen…

1 like

Ik zag dit dus op mijn telefoon ook voorbijkomen. Dacht dat het wellicht aan mijn scherm lag, niet dus… :upside_down_face:

2 likes

Plaatje van de mijne dan maar. Blijft fijn.

12 likes

Hier een cross-post:

9 likes

Beste Vin,

Exact wat hierboven word aangeven.
Deze werden eerst via Chrono aangeboden met “absurde” prijzen.
Nu zag ik deze ook op MP verschijnen, echter zijn geen van de drie stuks kloppend en teveel geld naar waarde.

2 likes

Hoi allemaal,

@Eddio heeft me getipt een Bulova Lunar Pilot te kopen. Toen ben ik eens gaan kijken en ik zag een versie op een RVS armband en ik zag er twee met een zwart leren bandje waarvan eentje helemaal zwart was met een coating (niet zo mijn ding) en eentje in wat ik, maar voor het gemak staalkleur noem. Die bestond dan weer geloof ik uit een normale en een special edition.

De zwarte versie viel dus af omdat ik deze niet mooi vond en ook slechter verkrijgbaar was? Dan had je nog staal vs leer. Staal boeide me niet zo, omdat ik niet graag een horloge op staal draag zeker niet zo’n horloge. Uiteindelijk ben ik voor de special edition gegaan:


Ik zag dat deze in prijs was aan het klimmen en ik heb er eentje geïmporteerd uit Canada. Uiteindelijk heb ik hem denk ik voor een goede prijs weten te bemachtigen. (345 euro alles bij alles, wat denk ik een zeer deftige prijs is.)

Er is dus nog een beetje geld over en ik ben nu aan het denken welke strap ik ga kopen voor dit horloge. Als iemand suggesties heeft, of hem ook heeft en een leuke foto heeft van een voorbeeld wat goed erop staat zou ik dit wel waarderen.

In ieder geval is mijn Lunar Pilot onderweg en ik zou hem vrijdag al in huis moeten hebben denk ik. De douanekosten heb ik al betaald. :slight_smile:

8 likes

Knipsel.PNG

Ik heb deze laten maken. Draagt heerlijk en vindt het plaatje zo helemaal af.

11 likes

Even een late-night kiekje :slight_smile:

7 likes

Ik zou voor een rustieke, cognac bruine lederen (nubuck) band gaan. Precies zoals als @Mieske007.

Ik ben zelf in de zoektocht naar de juiste Lunar Pilot juist wel op de zwarte uitgekomen (via HF natuurlijk). Door de zwarte coating oogt deze gek genoeg aanzienlijk kleiner en het zwarte geheel en ontbreken van datum venster zorgt voor een evenwichtig, rustig geheel. De RVS variant is natuurlijk ook geweldig, het is sowieso een prachtig horloge, accuraat (UHF) en met leuke historische verwijzingen. Alvast veel draag-plezier!

7 likes

Ik heb ook de All Black versie gekocht en ik miste de datum pas toen ik hem in huis had :smiley:

Zou zelf altijd voor 1 met datum willen gaan juist omdat het al een vrij druk horloge is, maar ieders zijn smaak uiteraard!

3 likes

Heb hem vandaag ontvangen dat leren bandje waar die mee kwam was nog een gedoe om eraf te halen… Nu heb ik er een leren strap op gezet maar ik vind leer echt niet lekker zitten. Ik ga kijken of ik iets leuks kan vinden in rubber of ik ga er zo’n erika-achtige strap opzetten.

Jij ookal. :+1:
Ik vind het echt absurde troep wat ze aanbieden.
En dan ook dat lulverhaal erbij…

Ik heb ook marktplaats op de hoogte gebracht van alles wat er mis is met die horloges, ook uitgelegd hoe ze het konden controleren. Marktplaats doet er niets aan. Ik vind het schandalig, pure oplichterij

Ben heel benieuwd in welke staat mijn Seville dan is die onderweg is. Je hebt er zelf 1 of heb je er meerdere.gehad dat je er kennis van hebt?

Ja hij heeft er ondertussen aardig wat gezien :wink:

Die hier aangehaald word van marktplaats is echt pure puinzooi. Ik hoop niet dat je van die verkoper iets gekocht hebt?

1 like

Nee die van mij komt uit Japan.

edit: nu met fotos




7 likes

Beweer zeker niet dat ik (alle) kennis heb, maar heb er in 2020 toch wel een stuk of 50 in de handen gehad :stuck_out_tongue: Dat helpt zeker. Ben benieuwd naar je Seville als je deze ontvangen hebt!

1 like