Bulova only

wow dat zijn er veel… een echte fan dus. Maar wat denk je als je zo de fotos hierboven ziet?

Dat hij wel een ultrasoon badje kan gebruiken :yum:

Maar verder ziet hij er niet verkeerd uit.

3 likes

Ja inderdaad een beetje vies maar lijkt me origineel zo vanaf de foto’s te zien

En nogal wat ruimte op de schakels maar dat is wel normaal met een horloge van deze leeftijd

2 likes

Haha, wat hier boven staat inderdaad :stuck_out_tongue:

@Vin71 die banden blijven vrij strak! denk dat het meevalt

1 like

@ducracer @Vin71 @rudiculous bedankt voor de geruststelling. En de gratis DNA resten vindt ik niet erg, dat was juist 1 van de redenen waarvan ik dacht dat het daarom een echte zou moeten zijn. Alleen wist ik pas daarna dat er heeeeel veel AM onderdelen zijn en daar schrok ik even van.
Schoonmaken vind ik leuk om te doen dus dat komt goed.

3 likes

Bij het googlen zie ik 2 soorten president bracelets op de Seville, een met solid endlinks en 1 waarvan de links niet solid zijn. Is er 1 AM of bestonden er 2 soorten. Ik zie daarnaast 2 verschillende opbouw aan nummers op de achterzijde van deze horloges. De 1 begint met cijfer streep en dan een cijferreeks en de ander is alleen de cijferreeks. Verschil in productie jaren?

1 like

Na een service door Gerrit van Accutron.nl is mijn “Railroad Approved” voorzien van originele mesh weer onderweg naar mij toe.
Ben erg benieuwd hoe de mesh hem in het echt staat!!!
Het oog wil ook wat, maar dit staat zoveel beter dan het zwart leren bandje wat erop zat! :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

13 likes

NA van vandaag. Lang naar gezocht en nu ik hem heb vind ik hem toch wel erg klein dragen :grimacing:. Heeft misschien wat tijd nodig…

10 likes

Erg mooi!!!
Ze dragen inderdaad erg klein. Ik vind dat zelf wel prettig bv bij het dragen van een blouse.

Veel plezier ermee!!!

Heel gaaf! Staat hem ook goed. :ok_hand: Gerrit heeft zeker verstand van zaken! :trophy:

Groetjes van een voorgaande patient :+1:

Geef het inderdaad een beetje tijd. Het zijn echt wel kleine powerhouses hoor!
want dit: :point_down:

Ik schrok eerst ook een beetje van de maat… Zelfs een poos getwijfeld of hij weg zou gaan, maar uiteindelijk is hij gebleven vanwege de unieke looks en het gezoem :grin:

1 like

Klopt; Gerrit heeft zeker verstand van zaken.
Sowieso een aanrader wat mij betreft. Duidelijke communicatie, eerlijk - mijn Bulova had slechts een service nodig ipv een revisie. Dit werd door Gerrit ook netjes aangegeven.
Kers op de taart, de mesh!!! :blush:

1 like

En weer om de pols!

7 likes

Zomaar even een foto van de Oceanographer getrokken… 52 jaar jong en nog steeds een beauty :slight_smile:

15 likes

Gaaf hoor!

Met de juiste band!

16 likes

Gaaf hoor, wordt mijn volgende aankoop, mag ik vragen waar die ontzettend kekke band vandaan komt :heart_eyes:

Dank je wel. Strap is echt super en heb hem afgekeken van een ander forumlid. Bernd @vintage4all heeft hem gemaakt. Zijn Facebook pagina is waanzinnig: 1971straps.

Grt Edwin

3 likes

Altijd fijn om te lezen als een band bevalt :slight_smile:.
Staat m ook super👌

2 likes

8 likes

Zo, ik mag nu ook meedoen, wordt vanavond gebracht :sunglasses:

bulova-chronograaf-lunar-pilot-96b251-zwart

Nu nog een mooi bandje :yum:

8 likes