Bulova only

Om alvast een beetje in de oranje stemming te komen.

9 likes

Ik zoek iemand die mijn Bulova Ambassador kan servicen/repareren zonder dat het een godsvermogen gaat kosten.
Heeft iemand een adresje voor mij?

Heb je even een pb gestuurd :slight_smile:


Vandaag mag deze jongen m’n pols sieren:

7 likes

Zeer mee eens !!

(Die van mij zou NOG mooier zijn met een extra schakeltje…)

Iemand ?

Heb je al een mail gestuurd naar Citizen watch group? Wellicht verkopen ze een losse schakel! service@citizenwatch.de

1 like

Vanavond mijn geluk beproeven met de bulova bij de vossen/dassenburcht.

7 likes

Ik heb wel de originele leren band over :wink:

Ik heb een vraag uitstaan voor een originele nasa band (dus niet zo’n omega ding), maar vind um op staal wel heul erg lekker…

Maarre … kost da ?

Het is gewoon de leren band hé, zwart.
Je kon hem kopen op staal en leer, ik koos voor de leren band, was iets goedkoper.
Hebt PB

Jos,

let even op, de kastvorm van de stalen variant is anders dan de niet stalen variant. De originele leren band zal dus helaas niet passen op een stalen versie. Daar is eerder in dit topic al eens aandacht voor geweest, ik heb daar ook nog fotos van laten zien destijds in dit topic volgens mij.

Dat is mij onbekend, nooit geweten.
Kan die foto’s niet vinden trouwens, was wel benieuwd wat dan het verschil in kastvorm precies is…
Heeft dus geen zin om hem weg te geven. :neutral_face:

1 like

Omdat het zonnetje zo lekker schijnt, deze glimmert maar weer om :facepunch:

6 likes

Was even een paar weken wat minder actief op het forum en heb je sexy foto gemist. Je ex is nog steeds in goede handen en is nog altijd de absolute favoriet binnen mijn harem :wink:

1 like

Hierbij de link naar waar je het verschil kan zien in kast
vorm

11 likes

Kijk, dat maakt een hoop duidelijk. leren band gaat dus inderdaad niet mooi passen.
Daar heeft Jos dus niks aan

1 like

Blijft erg fraai zo’n super seville!

1 like

Zeker waar. Ondertussen 2 stuks in mijn collectie.

eensch.
maar wat een onzinnige designbeslissing …

als je de lederen variant variant wil upgraden met staal hou je een rammelbak over… , andersom gaat niet eens …

Hier ook een blijver :heart_eyes:

9 likes