Bulova only

Ik zat te denken over een ‘gezocht topic’, maar misschien dat ik via hier al wat response zal vinden. Wie heeft er een Bulova Super Seville Day Date, die hij wil verkopen?

Ik heb er binnenkort weer een paar met verse service in de aanbieding.

3 likes

Ik houd me ook aanbevolen vooral voor stalen versies. :+1:

helemaal waar en onbegrijpelijk!

Enige horloge die ik ken waarbij ze dit bedacht hebben.

Vraag is alleen hoe wil je dat doen want Bulova verkoopt de stalen banden niet los :flushed:

Misschien Off-Topic, maar de ZEP Chronomaster heeft hetzelfde probleem. De lugs voor de modellen met de stalen bracelets zijn anders dan die voor de straps. De lughole zit bij de bracelet versie dichter bij de kast, als je er een andere band op wilt zetten heb je kromme lugs nodig en past het nét.
Sorry voor de introductie van een ander merk in de Bulova Only topic, maar dit is dan weer ter verdediging van Bulova, ook andere merken maken dit soort vreemde designbeslissingen…

1 like

Ah kijk, weer wat geleerd. Thanks…
Maar blijft toch een erg vreemde keuze. Uit prijs oogpunt lijkt mij 1 type kast toch veel kosteneffecienter om te produceren voor deze prijsrange. Ik weet niet in welke prijsrange de ZEP valt.

1 like

De reden dat ik trouwens even weer langs kwam bij dit topic, er is toch weer een Super Seville incoming. Ik weet niet wat het is met Bulova, als ik er geen heb mis ik ze, als ik ze wel heb draag ik ze te weinig :scream::scream::scream::scream:

3 likes

Ook niet in stukjes blijkbaar (ik krijg iig geen antwoord op mijn vraag over losse schakels)

Plaatje van jouw ex dan maar :wink::star_struck:

9 likes

Mooi om te zien dat je er blij mee bent… En ja wat is ie toch mooi!!!

1 like

8 likes

Ik ben ook best wel geintresseerd :crazy_face:

Eerder deze avond…

7 likes

zojuist mijn Lunar Pilot retour van de juwelier; ik heb er een nieuw batterijtje in laten plaatsen. Blijkt nu de secondewijzer ‘uit het lood’ te staan. Hoe krijg ik deze weer netjes op de 12?

3 likes

even boekje nalezen, daar staat het uitgelegd!

1 like

Gelukt. Kroon uittrekken, met de bovenste pusher de chronograafwijzer doordrukken totdat hij weer op de 12 staat en dan klario.

2 likes

Zojuist aangeschaft.
Mijn eerste Bulova en tevens eerste ‘echte’ horloge van een luxer merk.

Bulova Curv ref:96a257

16 likes

Soms is een foto voldoende.

12 likes

10 likes

Gefeliciteerd!

1 like