Bulova only

Ik hoop binnenkort deze groep te vergezellen met een stalen super seville day date :slight_smile:

4 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik heb inmiddels een aparte relatie met een Super Seville. De vorige keer had ik kort na de aanschaf kans op een grail en die heb ik gepakt. Inmiddels is er weer 1 onderweg en heb ik weer een kans op een grail waar ik fondsen voor moet vrijmaken. Ik wil voorkomen dat ik in herhaling val maar ja de kans op een mooie Breitling laten vallen, tja…

Herkenbaar hoor. Heb er ondertussen ook al een heel stel gehad en ook weer weg gedaan omdat er tot twee keer toe “iets heel erg gaafs” voorbij kwam.
Maar nu heb ik er toch weer twee :yum:
Heb uiteindelijk maar een grotere horloge kist gekocht, probleem opgelost :innocent:

1 like

Ah gelukkig ben ik niet de enige

Nou dat wil ik echt voorkomen. Meer geeft alleen maar onrust

1 like

Uber re-editie van de computron!

7 likes

Jaaaa daar is ie weer met een nieuwe Seville.
:rofl:

Ziet er super strak uit, sticker nog achterop. En dan moet ik hem nog schoonmaken!!!

16 likes

Mooi Etienne!

1 like

En schoongemaakt…

20 likes

Verdomme ik ben er klaar mee, nu wil ik er ook een :star_struck:

1 like

#incoming

17 likes

Congratz! En nu houden eh :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De Bulova Autavia? Wat is dit voor model :stuck_out_tongue:

1 like

Klopt. Compleet door Heuer gemaakt voor Bulova. Inclusief cal.15 aan boord :slight_smile:
Eigenlijk vergelijkbaar met de Heuer Skippers wat betreft layout/uurwerk/kast etc.

image

Kijk en vergelijk :slight_smile:

4 likes

Heel gaaf!!! :ok_hand:

1 like

Grazie :slight_smile:

Haha, gaaf! Nieuwe ontdekking voor mij. Zag er laatst wel een langskomen op een veiling, maar het lichtje was niet gaan branden. Veel plezier er van! :slight_smile:

1 like

Is referentie 7605 btw.
Best zeldzaam. Uurwerk is zelfs Bulova- signed en binnenkant caseback hebben ze even het Heuer naampje doorgehaald haha.

4 likes

Aha, 1163V komt ie vanaf! Is er een verhaal ergens hoe Bulova dit voor elkaar heeft gekregen? Ik zie er op moment nog 1 op de veiling staan voor €3000,-, bijna geen prijsverschil met een Viceroy… De duurste Bulova op het forum? :stuck_out_tongue:

1 like

Tijdloos toch! Ik hoop hetzelfde type donderdag te ontvangen, voor een permanent verblijf in de collectie. Wat een heerlijke klok!

2 likes