Slechtste foto ooit maar wat is ie mooi zeg.
Later meer, nu geen zin in
Hey mijn ex! Heerlijk horloge! In hele mooie staat veel plezier ermee.
Dankjewel!
Zat vanmiddag even het forum af te struinen en toen zag ik hem voorbij komen. Dacht toen al dat dat hem was
Poehee
Eigenlijk zou ik even een fotoshoot moeten doen met dit ding maar het is veel te lekker weer.
Blijf er maar naar kijken in het zonnetje
Iemand hier ervaring met die Bulova Surfboard?
Als in…?
ziet goed uit
Zeker
Ja
Heb even wat foto’s geschoten van de NA.
Er zit een stofje in m’n cameralens dus scherpstellen is een crime. Heb er niet echt de tijd voor genomen verder.
Ik heb verder weinig tot geen verstand van de Bulova’s maar weet wel dat Super Seville’s een mijnenveld zijn.
Wat denken jullie van deze en dan bedoel ik met name originaliteit van de onderdelen?
De kast en de fluted bezel zijn best scherp voor een 20 jaar oud horloge.
Mij lijkt alles legit. Natuurlijk check je zoiets vóór je de deal sluit maar ik had last van FOMO
Groepshug met z’n broertjes. Op wat werkbeaters en een erfstuk na is dit nu m’n collectie. De rest is allemaal de deur uit en voor nu vind ik het wel lekker zo. De Squale is m’n daily en gaat nooit meer weg. De flieger is een eigen ontwerp en daar zie ik het nu van verkopen niet van in.
Als je er maar blij mee bent. Toch…?
Maar een heerlijke super seville is het zeker.
Prima foto’s al zeg ik het zelf
Blij ben ik er zeker mee. Het is echt een tof ding.
Altijd al met een schuin oog naar zitten kijken maar ik heb nooit echt de moeite genomen me erin te verdiepen. Toen ik deze zag heb ik blindelings de trekker overgehaald
Gefeliciteerd, mooi ding! Lijkt allemaal oke voor een 90’s Seville, een rode zondag heb ik zelf nog nooit gezien maar het zal vast kunnen. Veel plezier ervan
Thanks!
Ik zag er net één op chrono staan met ook een rode zondag en een hit op Google met de tekst ‘rare red sunday’ maar die link geeft een hit naar een advertentie over een blauwe redial zonder rode zondag