Bulova only

Een lekker ding!

5 likes

Hier ook een UHF quartz vandaag :+1:t2:

9 likes

Benieuwd naar je polsomvang. 45mm kastdiameter schrikt af! @Golf lees je mee :wink:?

2 likes

20,5 cm, past mij prima vind ik :smile:

2 likes

Staat je zeker prima, dan weet ik ook direct dat ik er met mn 17,5cm pols waarschijnlijk niet mee wegkom :sweat_smile: :upside_down_face:

1 like

Dat denk ik ook, je zal niet de eerste zijn die zich verkijkt op het formaat! Helaas, maar het is een topper!

1 like

13 likes

Zie! Kan prima. Vaak ben je te bang. Anders kun je m altijd nog aan mij doorverkopen :wink:

1 like

Daar gaan we weer… een mogelijke interessante aankoop ligt op de loer waarvoor ik fondsen vrij moet maken. En de Bulova Super Seville staat weer eens op de lijst om mogelijk weg te doen. Dus hierbij even polsen voor interesse… PM is welkom.

9 likes

En je heb hem nog pas!
De flipperitus heeft toegeslagen. :+1: :rofl:

1 like

weer bedoel je :rofl::rofl::rofl::rofl: tja grails kan ik niet laten liggen…

1 like

Oeh… :thinking: wat kan er nou beter zijn dan een Super Seville ???

1 like

Mee eens, hij is.fantastisch en qua staat wordt het lastig om er nog zo 1 te vinden. Maaaaaaaar dit is inmiddels de 3e. ik vindt ze wel als het moet :wink:

1 like

Maar… wat word de volgende grail…???

1 like

Nog niets zeker, bezig met fondsen vrij maken. Zodra het zeker is zal ik het aangeven.

2 likes

Zoiets…?

6 likes

Whaaaat. Kan je dat kopen als je een Super Seville verkoopt :astonished: .
Bij deze staat de mijne te koop/ruil !!!.

Heel gaaf exemplaar !!! Ik snap de keuze wel

2 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Afspraak met mezelf dat als er iets komt er ook iets uit moet. Dus helaas o.a. deze geweldige Seville…

2 likes

Ik heb de zelfde afspraak.
Blijft toch lastig af en toe.

1 like