Hoi Han, ik heb er verschillende gehad, voordat ik mijn eerste Rolex kocht. Ik heb de ‘Datejust’ en de Day Date versie gehad. De laatste in staal, die ik in Hong Kong kocht een jaar of 10 terug. Ik vind het hele goede horloges, kwalitatief goed en mooi afgewerkt. De beste Day Date hommages die ik heb gezien/ gehad. Het nadeel van het feit dat ze zo goed zijn, is dat er heel weinig mooie exemplaren nog te verkrijgen zijn. Ze worden al een hele tijd niet meer gemaakt en de mensen die ze hebben, dragen ze helemaal af tot splinters De tweedehands exemplaren zien er daardoor over het algemeen slecht uit. Er zijn ook best veel redials van in omloop en dat vind ik persoonlijk niet mooi. Als je er een kan krijgen voor een goede prijs: doen!
“Goed verhaal, lekker kort…”
Blij dat we even gepraat hebben…
Haha nee hoor, just kidding. Dit wordt gewaardeerd! Ik zit er met regelmaat naar te kijken, maar topexemplaren gaan voor 400+. Ik vraag me af of ik dat ervoor over heb. En met uitzondering een paar van 1000+, maar die staan met een reden al een jaar te koop op ebay.
Ik stuurde laatst een vent op instagram een berichtje en die had zn stalen day date in bijna mint conditie gekocht voor 220 dollar. Voor zoiets is het leuk denk ik, voor 400 ga ik toch al snel denken; ik doe er iets bij en ik koop een Squale oid .
Bedankt voor de info!
Staat sjiek🖒
Dit is volgens mij erg goedkoop, op Amazon.com, alleen zonde van de verzendkosten vanuit de US:
Bulova Men’s Accutron II Black Dial/Stainless Steel Case “Snorkel” Chronograph Watch
4.5 out of 5 stars 14 customer reviews | 9 answered questions
List Price: $650.00
Price: $182.94 + $51.17 Shipping & Import Fees Deposit to Netherlands
You Save: $467.06 (72%)
Ik weet alleen nog niet of ik hem mooi vind!!
Bart.
Da’s mooi zeg dat oranje stiksel. Ik kom ze helaas enkel tegen met gaatjes als een soort Racingbandje. Subtiel
Dan koop je hem toch zónder verzendkosten
Op het plaatje ziet de stalen band er ook wel knap uit, waarbij ik me afvraag of hij ook comfortabel draagt (en het geen Epilady is).
In het algemene gedeelte geen reacties, misschien hier succes:
Weet iemand iets over deze Bulova. Kan er niets over vinden
Het uurwerk is ETA V8 G15.211
Achterop staat JA1004
Enkele maanden terug begon het zoeken naar een Accutron. De vintage vond ik te duur of té goudkleurig. Dan maar even gezocht wat Bulova mij nieuw kon aanbieden.
De goedkoopste beviel mij het meest. Maar niet de combi met het bandje.
Dit wat vreemde bandje vind ik beter.
Ik blijf dat echt leuke klokjes vinden. Maar zag ze liever iets duurder en dan met saffier.
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Bulova is een mooi merk met een rijke historie en over het algemeen goed betaalbaar als je het wilt verzamelen
Afgelopen weekend binnengekomen, een uurtje om de pols gehad, en enkele keren bekeken.
Hij zit wel lekker, groot maar comfortabel, maar heb er voorlopig nog geen “klik” mee.
Hoi! ( ook @Rafke7 en @HorlogeHalle )
De kogel is door de kerk en ik heb de Moonwatch van @belgianmoonwatch overgenomen!
Het is een prachtige klok en jullie hadden gelijk: zeker niet te groot voor mijn pols!
Dank voor jullie adviezen en @belgianmoonwatch voor de keurige deal!
Hij is inmiddels ook binnen, hier wat foto’s van deze beauty
Staat je goed!
Dankjewel! Je had gelijk dat hij niet te groot was. Fijn weekend gewenst!
Mooi inderdaad!