Bulova only

Zeker met jouw polsen. 20 cm lijkt me inderdaad een perfecte maat voor dit horloge!

2 likes

Overweeg mijn eerste 262kHz Bulova te kopen. De 98B245 is nu via Amazon ( Prime ) verkrijgbaar
voor +/- € 143,-- ( import duty payed ! ) incl. verzenden maar is dat wel zo een koopje ?
Dit ; https://www.amazon.com/Bulova-Classic-Quartz-Stainless-Leather/dp/B00U1LX2BM/
Of deze ; https://www.amazon.com/Bulova-96B231-Analog-Display-Quartz/dp/B00U1LX77G/

De mijne staat ook te koop op het forum!

1 like

Mijn prijs valt te bespreken indien je interesse hebt. Bijna enkel binnenshuis gedragen en wil hem onmiddelijk opnieuw kopen, maar dan op stalen band.

1 like

Niet twijfelen , meer dan 20 cm omtrek noem ik al ’ FORS '
Mijn curved is 44 mm, dacht dat Moon 45 mm was.
Check this out man.
Fragiel polsje van minder dan 18 cm met curvje.

7 likes

17 cm

1 like

U vraagt, wij draaien. De reden is eigelijk omdat ik hem niet meer draag sinds hij te koop staat :slight_smile:maar voor deze ene keer :slight_smile:

2 likes

Staat je goed! :sunglasses::ok_hand:

2 likes

Deze foto geeft een goed beeld van het 3D effect

2 likes

Nu ik hem toch aan heb …

1 like

Heb je 'm wel eens op een andere strap geprobeerd? Want als je straks de versie hebt met stalen band is banden stappen haast niet meer mogelijk. Tenzij je curved springbars gebruikt.

2 likes

Ik heb net een Panerai gekocht en dat is echt m’n bandenwisselaar (ook makkelijker via de screw in bars). Aangezien de panerai niet op staal kan, wil in de moonwatch op staal :wink:

2 likes

Wat een prachtig horloge! Zette deze net toevallig zelf in het “gezocht” forum. Mocht je er ooit vanaf willen dan houd ik mij aanbevolen…:wink:

Je kan me altijd een voorstel doen, wie weet :slight_smile:

Je hebt PB!

8 likes

Dankjewel voor je advies! Ik ben er bijna uit… :relaxed:

1 like

Hoi! sorry dat ik niet meteen terug reageerde. Ik was nog aan het werk en deed het HF er even tussendoor vanmiddag :grin:

Morgenochtend heb ik hier alle rust en neem ik via PB contact met je op over de Moonwatch die je te koop hebt. Hij ziet er zeker mooi uit op de foto’s! :relaxed:

Fijne avond!

2 likes

Perfect!

1 like

Iemand hier die een Super Seville in bezit heeft? Ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de day date.

1 like