Hey…merci veel😊🖒
Leuk verhaaltje…🖒😊
Heb je ook nieuwe foto’s? Je plaatst namelijk al weken dezelfde foto’s.
Hahaha…fantastisch…dit is echt humor, hoe je dat eruit gooit!
Ja, het is niet gemeen bedoelt hoor haha. Vind het gewoon leuk om verschillende foto’s te zien van de moonwatch.
Natuurlijk, duidelijk dat je het goed bedoelt, maar het staat heel erg grappig zoals je dat zegt
Ik denk erover om zo’n horloge te kopen, ik vind ze heel erg mooi, maar ze zijn wel erg groot. Ik heb brede polsen, ruim 20,5 cm, maar toch twijfel ik…
Waaa, dat zijn perfecte polsen voor dit horloge. Ik heb een polsmaat van 16,8 cm om precies te zijn en het is mijn favoriete horloge! Je zou dit horloge eigenlijk in het echt moeten zien. De wijzerplaat heeft opgelegde indices waardoor het een 3D look krijgt. Als je in de buurt van Rotterdam woont mag je mijn Bulova wel passen.
Dankjewel man, dat is heel aardig! Ik woon aan de andere kant van het land helaas, maar je hebt gelijk: ik moet hem inderdaad eens in het echt gaan bekijken. Er staat er hier op het forum een te koop en iedere keer wordt mijn aandacht er naartoe getrokken…
Het zijn prachtige horloges, en ook nog met een historie
Jazeker, en het is een bandenswapper. Alles staat er goed bij. Leer, nato, staal, rubber. Heb van alles al geprobeerd.
Dank voor je advies ! Ik ga er vanavond nog eens induiken en beslissen voor dat horloge weg is
Wacht nog even af. Verschijnt binnenkort wel weer voor rond de 330 euro nieuw op Amazon
Dat is waarschijnlijk exclusief verzend- en invoerkosten. Maar idd niet duur vergeleken bv 8 maanden terug. Toen was €500 een geweldige prijs vanwege de schaarsheid.
Nee hoor, laatste keer was 329 euro op Amazon.de. Is inclusief verzending, en invoerrechten betaal je niet binnen Europa. Dat is al verschillende keren zo geweest, en komt ook wel terug.
Dat is inderdaad erg netjes!
Dank je! Ik hou het even in de gaten
Voor dat soort prijzen wordt het wel heel aantrekkelijk