Kom maar op met je two tone.
Slaat nergens op… Zo gauw je hem om de pols hebt daalt die waarde direct enorm
Bizar. Ik zag laatst een site waar ze ze ook nieuw uit de doos verkochten. $3500,- Wel lekker scherpe kasten en bezels, dat dan weer wel
Zal eens kijken of ik die link ergens kan vinden.
Edit: kan hem niet meer vinden.
Kwam wel deze tegen. Ruim $3100 voor een opknappertje
Tijdje geleden een soortgelijke in het blauwe gedeelte gezien. Hele mooie horloges.
Dat is deze denk ik
Belachelijk wat mensen durven te vragen. Geen details over de herkomst, historie of enige service. NOS claims. Een groene dial uit “omstreeks” 1980, terwijl er pittig groot P3 op de rotor staat.
In ander Seville nieuws, ik heb vandaag een gouden Seville uit '88 binnen gekregen. In zeer nette conditie en compleet met doos en gestempelde boekjes. Nog nooit zo’n vondst gedaan en erg blij mee!
Foto’s anders is het niet waar geintje natuurlijk
maar ben oprecht wel benieuwd dus mag ook in PM
Ha jij probeert mij erin te luizen! Er staat nu een klein filmpje op de Instagram story, heb ik naar je gestuurd
Wat zijn plekken waar jullie de Super seville’s vinden? Chrono staan er 3, op ebay een aantal maar verder bijna nergens te vinden. Toevallig afgelopen week een in het blauwe gedeelte, maar die is weer weggekaapt
Heel gaaf exemplaar.
Kan niet anders zeggen.
Seems legit Heeft vast wel een special price speciaal voor mij!
supergaaf deze
jeeez… wat een waanzin die prijs. Een NOS die een vuile band heeft lijkt me niet NOS. En dan nog… Even gekeken of het niet de mijne is geweest die ik hier recent verkocht had want de staat was fantastisch, maar gelukkig was dat een ander serienummer.
fotos zijn wij ook wel nieuwsgierig naar hier…
Hij is prachtig! Heb je er wat meer info over?
Heel cool! Ik ben stiekem budget aan t opbouwen voor een gouden . De SS draagt zo ontzettend fijn dat een deel van de collectie minder aandacht krijgt, dus speel nog met t idee een en ander te verkopen en dan…
Er staan er af en toe op marktplaats maar die zijn veel te duur, bij elkaar geraapt of in verre staat van ontbinding.