Ja tuurlijk. Weet er niet veel over hoor. Denk dat het een Bulova 46801 chronograph is. Kan er weinig over vinden op Google. Diameter is 30mm breed, 45mm lug tot lug en 9mm dik. Groter dus dan de gemiddelde tank van andere merken.
Mag ik helaas niet delen nu! Maar nadat ie verkocht is zal ik ze delen.
Gaaf om te horen dat een Seville zo goed bevalt! Een gouden is echt lastig te vinden in goede conditie. Heb er maar één keer eerder een echt nette incl. bracelet gehad, die ging naar @Twan volgens mij, maar is inmiddels alweer ergens anders!
edit: volgens mij heb ik iets fout gedaan met de quotes
Correct! Die heb ik verkocht aan een vriend die er al heeeel lang naar op zoek was en ik had toch minder met het geelgoud dan ik gehoopt had!
Maar het was een retestrak exemplaar!
Ik heb een probleem met mijn accutron. Hij heeft in april met de revisie een nieuwe batterij gekregen.
Vorige week is mn horloge gestopt maar af en toe ging hij als hij, als ik met de kroon speelde, nog even door om dan weer te stoppen. Dus heb ik net de batterij vervangen met dezelfde van cijfertjes met zilver oxide ( zo had ik gelezen dat dat beter was).
Maar u raadt het al: geen beweging te zien en ook geen zoem🤨
Wat zou het kunnen zijn?
Hoewel dat exemplaar als NOS word aangeboden heb ik daar zeer mijn twijfels bij.
Gezien de foto’s zie ik/ zijn er op meerdere punten “gebruikers sporen” zichtbaar.
Maar de beste heer heeft er vandaag weer een exemplaar online gezet.
Waarschijnlijk ergens een partijtje uit het buitenland gekocht.
Tja, persoonlijke mening! Ik vind het het zelf niet waard omdat ik het vergelijk met de gouden die ik nu heb. Maar reken bij deze prjis nog een service op en het feit dat diamanten minder gewild zijn.
Een onderhoudje kan je hier prima (voor een schappelijke prijs) laten doen binnen het forum.
Zijn vraagprijs nu voor een jaren 80 model zonder service is in mijn optiek te hoog.
Maar gezien de foto`s en conditie is het niet gek.
Ik zit ook al een tijdje te kwijlen als ik weer een super seville voorbij zie komen op marktplaats maar toch twijfel ik of ik 500-600 euro uit wil geven.