Wat zijn plekken waar jullie de Super seville’s vinden? Chrono staan er 3, op ebay een aantal maar verder bijna nergens te vinden. Toevallig afgelopen week een in het blauwe gedeelte, maar die is weer weggekaapt
Heel gaaf exemplaar.
Kan niet anders zeggen.
Seems legit Heeft vast wel een special price speciaal voor mij!
supergaaf deze
jeeez… wat een waanzin die prijs. Een NOS die een vuile band heeft lijkt me niet NOS. En dan nog… Even gekeken of het niet de mijne is geweest die ik hier recent verkocht had want de staat was fantastisch, maar gelukkig was dat een ander serienummer.
fotos zijn wij ook wel nieuwsgierig naar hier…
Hij is prachtig! Heb je er wat meer info over?
Heel cool! Ik ben stiekem budget aan t opbouwen voor een gouden . De SS draagt zo ontzettend fijn dat een deel van de collectie minder aandacht krijgt, dus speel nog met t idee een en ander te verkopen en dan…
Er staan er af en toe op marktplaats maar die zijn veel te duur, bij elkaar geraapt of in verre staat van ontbinding.
Ja tuurlijk. Weet er niet veel over hoor. Denk dat het een Bulova 46801 chronograph is. Kan er weinig over vinden op Google. Diameter is 30mm breed, 45mm lug tot lug en 9mm dik. Groter dus dan de gemiddelde tank van andere merken.
Nog even een aantal foto’s geschoten:
Stoer & Stijlvol
Dat inderdaad…
Mag ik helaas niet delen nu! Maar nadat ie verkocht is zal ik ze delen.
Gaaf om te horen dat een Seville zo goed bevalt! Een gouden is echt lastig te vinden in goede conditie. Heb er maar één keer eerder een echt nette incl. bracelet gehad, die ging naar @Twan volgens mij, maar is inmiddels alweer ergens anders!
edit: volgens mij heb ik iets fout gedaan met de quotes
Correct! Die heb ik verkocht aan een vriend die er al heeeel lang naar op zoek was en ik had toch minder met het geelgoud dan ik gehoopt had!
Maar het was een retestrak exemplaar!
Ik heb een probleem met mijn accutron. Hij heeft in april met de revisie een nieuwe batterij gekregen.
Vorige week is mn horloge gestopt maar af en toe ging hij als hij, als ik met de kroon speelde, nog even door om dan weer te stoppen. Dus heb ik net de batterij vervangen met dezelfde van cijfertjes met zilver oxide ( zo had ik gelezen dat dat beter was).
Maar u raadt het al: geen beweging te zien en ook geen zoem🤨
Wat zou het kunnen zijn?
Wat vinden de kenners van dit exemplaar? Goud komt amper voor, laat staan in goede staat
Ziet er wel lekker uit
750 is in ieder geval een stuk schappelijker als de 1900 die hij eerst op moest brengen (of was dat een andere?)