Bummer koopmis Eglobal

Ja hoor, denk ik vrolijk mijn horloge sabbatical te doorbreken met de aanschaf van een nieuwe verleidelijke Seiko tegen onweerstaanbare prijs…de kenner herkend model wel op onderstaande foto:

Dus niet naar de rechter kijken :stuck_out_tongue:

Die ik dus dacht te hebben gekocht (of is het dacht gekocht te hebben :thinking: ) op de dubieuse HK-based website die verstuurd vanuit UK, krijg ik na dagen stilte en dus ook geen trackingbericht de volgende uitleg:

Beste Klant,

Na contact te hebben gehad met de relevante afdeling blijkt dat ze je bestelling hebben moeten annuleren om de volgende reden:
Er was geen beschikbare voorraad en we vinden niet onmiddelijk een leverancier.
Na contact te hebben gehad met de leveranciers voor een nieuwe voorraad bleek dat de wachtlijst veel te lang is.
Hierdoor hebben we gekozen om je niet onnodig lang te laten wachten.

We zullen het bedrag terugstorten op je rekening.
Houd er a.u.b. rekening mee dat het 5 tot 7 werkdagen kan duren voordat het bedrag is bijgeschreven.

Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

eGlobal Central NL

BUMMER! :confounded:

Was mijn eerste keer bestellen bij ze…gelijk misgelopen, horloge stond op voorraad.

Omwille van de transparantie is ‘koop gemist’ denk ik een betere titel dan ‘miskoop’, hoewel ik je woordgrapje wel begrijp. Ik heb je titel natuurlijk niet zomaar zelf aangepast, maar ik heb wel je topic verplaatst naar ‘ervaring met verkopers’.

Verder: balen van de situatie maar het is in ieder geval netjes opgelost. Waarschijnlijk is een stagiaire vergeten om een turfje te plaatsen op de voorraadlijst, waardoor hij op +1 stond en niet op 0.

Goeie! :wink:

Spullen verkopen die je niet hebt… Heel irritante manier van zaken doen.

1 like