Burger Maastricht gaat verhuizen n.a.v. inbraak

Precies, het is net als met een kont, iedereen heeft er een :wink:

Maar het maakt ook niets uit wat wij ervan zouden vinden. Burger zit met de gebakken peren en de politie moet dit oplossen…

3 likes

Dat dus. Daar sloeg ik ook op aan. Iedereen mag zijn/haar mening hebben, maar sommige dingen kun misschien beter niet roepen, tenzij je het zeker weet.

3 likes

Je doet hier een aanname dat ik ook een mening heb over de inbraak. Dat is echter niet het geval. Ik hou gewoon niet van insinuaties. That’s all…

Ik ben niet naïef en heb geen overdadig vertrouwen in de medemensch, maar uit liever geen beschuldigingen als ze puur op veronderstellingen en speculaties zijn gebaseerd.

4 likes

Nee hoor. Ik weet niet wat je insinueert (:joy:) maar het was een algemene opmerking. Ik hou niet van insinuaties. :wink:

Soms is iets ook een educated guess of een logische redenering. Dat is een grijs gebied. Natuurlijk: niet alles wat kwaakt en zwemt is een eend. Maar veel wel. :smiley:

Zoals Jaap aangeeft is het op zijn minst een vreemd verhaal. Wellicht met een logische verklaring, maar ik snap de complotdenkers alhier ook wel enigszins.

2 likes

Nog even glad als altijd.

1 like

Een paling in een emmer snot, baby. Een paling in een emmer snot. :sunglasses:

4 likes

Wat zijn we weer lekker hitsig met elkaar. Dat een juwelier zijn waren zo voor het grijpen legt lijkt mij bijzonder. Met name omdat hij nooit voor alle schade verzekerd zal zijn. Maar dat er bij deze diefstal niet alles aan gedaan is om het te voorkomen lijkt mogelijk. Althans was er meer mogelijk?

Ik weet van mijn eigen werkgever dat ons pand momenteel net fort knox is. Je komt er met geen mogelijkheid binnen, en wanneer het allarm aan gaat dan staat hij (en de politie) binnen 5 minuten in de zaak.

Ik denk sowieso dat we niet alles weten en dat het allemaal bij speculatie blijft…

:see_no_evil::joy:

9 likes
2 likes

Tjah, winkels moeten hun spullen goed bewaken anders denkt men dat het gratis is…

Geeft niet hoor…iedereen doet wel eens gekke dingen op z’n keyboard.

Ps bij ons op de zaak heh…Ford Galaxy…oneindig beveiligd!

:joy:

3 likes

Stel nou eens, heel hypotetisch, dat het onderbuik gevoel, wat sommige mensen eventueel zouden kunnen hebben, waarheid blijkt; wat is dan het voordeel geweest wat deze ondernemer hieruit heeft gehaald?

1 like

Hahaha :joy:

Ik heb thuis een Ford Puma. Knappe inbreker die daar langs komt.

4 likes

:joy:

1 like

Die komt gewoon naast Martens en de Rolexzaak om ff om topic te zijn.
Kunnen ze alles in een verzekeringspolis doen :wink:!

2 likes

Het begint hier al aardig op Twitter te lijken.

4 likes

:thinking:

3 likes

" politie binnen 5 minuten bij de zaak" …hier waren ze in 4 minuten al binnen en weer weg … met de spullen.

Da’s best dom, volgens mij voert Martens geen servicebeurt op een Audi uit.

13 likes

Oude stinkende sneakertjes bij de deur?

1 like