Business casual horloge upgraden?

Dat kan ik me goed voorstellen dat de maat in combinatie met de rustige wijzerplaat teveel van het goede is. Binnenkort maar is gaan passen. Een aparte seconde op de 6 zou wellicht niet misstaan.

Eens, paar keer passen en alternatieven bekijken. Het kan nog alle kanten op!

1 like

Als JLC je goed bevalt…

Heel mooi maar dan hou ik lekker mijn huidige jlc. Indien upgrade dan naar iets van precious metal en geen geelgoud of rosegoud.

Ik zou juist wel voor een FC gaan… heb ik niet gezegd.

En toch gooi ik er nog één JLC tegenaan:

3 likes

Die vind ik erg mooi. Die prefereer ik boven de versie die ik nu heb. Volgens mij niet zo makkelijk meer nieuw te krijgen maar heel mooi :heart_eyes:

Niet meer nieuw idd, maar in Zwitserland en Tsjechië hebben ze er twee liggen die zo goed als nieuw zijn, zie ik op Chrono.

Deze had ik ook meteen in gedachten na de openingspost… Mooi maar ik begrijp @Vespaed in zijn terughoudendheid ivm het uurwerk.

De complete calender is helemaal top, maar ook veel prijziger helaas. Wel een in-house uurwerk???

Business casual, zo loop ik ook altijd rond op het werk en ik merk dat mijn Explorer mijn meest trouwe compagnon is… Perfect horloge in deze setting :ok_hand:t2:

1 like

Is ook echt een mooi horloge. Maar persoonlijk kan ik niet over het ontbreken van een in-house caliber stappen.

Gaaf!

Mijn indruk? Slecht plan. Veel te netjes voor jou. Jij draagt meestal iets sportievers.

N.b. Ik dacht dat je blij was met je Memovox? Hoe lang heb je die nu?

1 like

Ik vermoed ook dat hij te formeel is hoor. Ik vind de jlc top. Merk ook dat ik hem vaak draag ten koste van mijn iets sportievere alternatieven (sub, milgauss). Vandaar de gedachte om wellicht deze te upgraden naar een nog hoger segment omdat hij veel polstijd krijgt. Maar moet zeker nog wat sportiefs hebben.

Of toch een quartet ipv een trio😂

1 like

Preach preach :pray: :pray:

2 likes