Yep, ik zie me deze prima dragen bij een outfit met spijkerbroek en witte gympen!
Ik ben toch meer van de simpele wijzerplaten vermoed ik want dit vind ik verre van mooi😇
Dat kan uiteraard. In principe kun je alles dragen bij een spijkerbroek en gympies. Maar zeggen dat iets sportief is omdat het een dicht achterdeksel heeft, is een beetje vreemd
Het is wel sportief dat je anderen dan niet kan ownen door je uurwerk te laten zien.
Oh wellicht is dat een beetje vreemd ( zou echter niet weten waarom). Ik vind de combinatie van 40mm en een dichte achterzijde (wellicht ook iets meer waterdichtheid) iets sportiefs hebben. Ik associeer bijvoorbeeld een doorkijkvenster sneller met iets meer dress maar dat hoeft uiteraard niet.
Zeker waar en de DD is er uiteraard ook in witgoud. Ik vind zelf dat Rolex met de sub en de milgauss al voldoende in mijn collectie is vertegenwoordigd.
Al moet ik zeggen dat als ik de funds had voor een nieuwe versie DD in witgoud met de groene wijzerplaat dat ik dan toch overstag was gegaan vermoed ik😍
AP Diver met witte plaat
Dat vind ik nou een ‘vreemde’ keuze gezien de genoemde opties. Een ap diver vind ik prachtig maar dan meer als sportief/casual horloge voor het weekend ten koste van mijn sub…
De parmigiani van Tom vind ik nog het beste alternatief al blijft de vc voor mij nu nog fier overeind staan voor mij.
Heeft ook een dicht achterdeksel
Dus mijn associatie met sportief is dan toch niet zo vreemd.
Toch de TT Gmt dan🤔
Willekeurige meneer: Hé, is dat een dresser?
*haalt het horloge van de pols
Ed: Jawel, maar met een dichte achterkant, dus sportief
Vind de VC overigens erg saai. Mooi, maar saai. Hij prikkelt niet.
Beetje saai ben ik wel met je eens. Maar dat vind ik er ook wel weer tof aan. Mooi afgewerkt, niet te opvallend. Dat is misschien wel iets wat ik zoek op dit moment.
Dat zeker! Maar voor zoveel geld moet ik toch een bepaalde wauw effect hebben.
Ik heb tegenwoordig ook een soort dresser, dus ik ben ook keurig. Stuk minder geld, wel voor mij een wauw effect.
Dat ik het iets sportiefs vind hebben wil niet zeggen dat een ander dat ook vind uiteraard. Ik pretendeer zeker niet dat als ik iets vind dat het dan ook zo is. Die stellige meningen laat ik graag aan anderen over
Zie zie je maar dat smaken flink kunnen verschillen. Gelukkig maar! Juist dat ingetogen karakter met die prachtige afwerking geeft mij het wow effect. Maar ik kan jouw mening prima begrijpen!
Mooi!
Uitermate goede keuze
Dan zou ik dat horloge eens gaan passen in het echt. Ben benieuwd!