Toch een boeiend topic om te lezen en mooi om te horen dat het gelukt is. Iedereen maakt wel eens fouten. Je bent nu voor een veilige keuze gegaan, maar dat geeft je ook meer rust. Veel plezier met de Black Bay, tijdloos horloge.
i.S.d. § 13 BGB betreft aankopen over het web.
Een prachtig horloge. Mooi dat het goed is gekomen.
Fraai! Fijn dat ze het wilde oplossen, topzaak! En Tudor is sowieso een betere keuze dan Breitling
ik zou toch de breitling nemen als ik jou wasā¦
geintje!!
nu genieten!!
Gelukkig heb jij 'm nog kunnen omruilen. Eind goed, al goed.
Ik kom dus echt niet meer bij als je nu die Tudor voor de Breitling wil ruilenā¦
Toch nog een happy end
Nee die gaat echt niet meer weg denk ik. once you go black you always stay bay. blackbay , bareblackmountain. ik dwaal een beetje af.
Goede keuze die Tudor
Het was toch: āonce you go back youāll never get your money back?āā¦
Maar idd, die Tudor is echt wel een niveautje hoger, zowel qua gevoelswaarde als kwaliteitswaarde.
Het genieten kan nu dus eindelijk beginnen!
Buyerās remorse is a good thing!
Zoān Tudor is ook maar een B merkje⦠rent hard weg
(Geintje mooie klok en beter voor je gemoedsrust)
Gelukkig goed opgelost! Draag deze Tudor met veel plezier.
41mmā¦ziet er echt te klein uit ivm de planet ocean.
Ik ben het helemaal.kwijt in dit topic. Je koopt het mooiste horloge dat je tegenkomt in de zaak en
Uiteindelijk kun je niet al te veel over het merk vinden en kom je toch thuis met de Tudor.
Schiet mij maar lek.
Dank allen! Weer een paar uur verder en nog steeds erg in mijn nopjes.
Voor nu zit idd nog wel de oceanmaster in mijn geheugen gebrand. Denk dat die in de toekomst misschien nog wel komt, maar eerst even sparen.
Mogelijk dat tegen die tijd wel mijn focus naar een andere is, zullen we wel zien.
Op zaterdag kwam de dame van de juwelier met een Tudor op een leren band om te passen, denk trouwens ook dat het een 39 mm was. Mogelijk is het ook gewoon dat ik erg blij was dat ik van die andere af ben.
Klopt, heb ik normaal ook echt geen problemen mee. Voor dat vorige horloge zat mijn gevoel gewoon echt niet oke. Het bedrag was voor mij ook wel te groot voor een f*CK it.
zou ik aan mijn exen moeten vragen.
Ik elk geval ben ik blij met mij nieuwe ādailyā!
Voor het afdwalen vergat je mooi nog de Ruschenbleckš¤
Tudor is helemaal prima
De Tudor is leuk om met allerlei banden te combineren. Zal dus niet gauw vervelen.
Goed te horen dat het goed afgehandeld is, goede reclame voor deze firma. Nu genieten van jouw Tudor.