is dat ook voor winkelverkoop? wet koop op afstand is 14 dagen en verlengd naar 6 weken.
voor winkelaankoop gelden andere regels normaliter.
is dat ook voor winkelverkoop? wet koop op afstand is 14 dagen en verlengd naar 6 weken.
voor winkelaankoop gelden andere regels normaliter.
âtudorâ
Nou is mijn Duits niet zo goed als mijn Frans, maar bij die zin heb ik een gevoel van volledige herroeping van de overeenkomst. En dat zou betekenen: geld terug.
Ik zou het zsm terugbrengen. Ruilen of geld terug.
Horloge draait om de prijs en de looks. De looks zit denk ik wel goed, want anders had je het niet direct gekocht.
Voor een eigen merk is het echt duur te noemen. Zeker voor de componenten wat in de horloge zit.
Merk is een meerwaarde niet alleen voor de doorverkoop, maar ook aan zich. Daar betaal je uiteindelijk voor.
Tudor, Breitling of Deze is toch een groot verschil. Eigen merk is toch meer nivo b merk.
Eerlijk gezegd met websites als HF en de kennis die mensen nu heeftâŠ.dan is deze dure eigen merken toch niet meer van deze tijd.
Ik neem aan dat je een horloge niet terug kunt brengen als je het gedragen hebt?
Ahh joh beetje deskdiven en dan terugbrengen
Ik hoop dat het goed komtâŠ
Succes!
Wat zal dat een opluchting zijn als je je geld (of eventueel een tegoedbon) hebt teruggekregen!
Leuk verhaal wel (altijd leuk voor later).
âHello, are you willing to take my Ruschenbeck?â
Hi All,
Allereerst dank voor al jullie hulp en tips!
Vanochtend richting Oberhausen getogen met de horloge in mijn kofferbak.
Wel een stukje rijden maar stiekem ook wel fijn om mijn Spanjaard een beetje aan te duwen zonder dat er constant in mijn oor wordt gefluisterd vanaf de passagiersstoel.
De verkoper in de winkel was een beetje moeilijk aan het kijken maar was geen probleem om te ruilen.
Zat te twijfelen tussen een Breitling superocean 44mm en de Tudor BB 41mm.
Moet zeggen dat ik de grote van de superocean mooier vind staan om mijn pols dan de BB. Maar toch maar de veilige keuze gemaakt voor de Tudor.
Gelukkig wel nog een klein beetje korting kunnen krijgen op de BB en nog een beetje moeten bij betalen. Overigens was ik zo opgelucht dat ik ook wel zonder korting de BB had meegenomen. (Maar uiteraard dat niet aan hun verteld)
De volgende keer pak ik denk ik wel de superocean op maar dat wordt eerst even mijn horloge potje weer aanvullenâŠ
De hele route nog geen spijt gehad, zit wel snor dus.
Al met al een nette afhandeling van ruschenbeck!
Jullie allemaal bedankt voor de ondersteuning en jullie mening.
Wanneer mijn tag terug is van reparatie zal ik mij even netjes voorstellen zoals het heurt!
Eind goed al goed en proficiat met de aanwinst
Prachtig horloge, goede keuze.
Goed geregeld. Ik hoop dat het gevoel er nu beter bij is (en blijft).
Veel plezier er mee!
Goed geregeld!
Prima opgelost. Gefeliciteerd!
Als het gevoel nu maar goed blijft
Maar, in ieder geval voor nu een hele opluchting.
Gefeliciteerd.
Eind goed, al goed.
Goed om te lezen dat je nu happy bent Happie.
Jazeker, dat Happie goed geregeld