Ben benieuwd of er veel HF’ers komen. Ik ga zeker een ticketje kopen!
Zou misschien leuk zijn moest er hier een label of logo geplaatst worden dat men zelf kan afdrukken en opspelden of opkleven.
Dan kunnen de HF leden elkaar ter plaatse herkennen en kennismaken.
Aanwezig! Ben benieuwd.
Er zijn ooit speldjes geweest meen ik
Edit:
Allemaal uitverkocht ben ik bang ![]()
Ik ben er wel voor te vinden om iets herkenbaars op te spelden. Alternatief is om een uur en plaats af te spreken, maar dan moet je de plaats al kennen.
Dit afprinten?
Of nog
Of gewoon de meest bekende HF quote afprinten kan ook. Die ga je niet snel tegenkomen buiten HF.
“Orologio Signatures Temporis”
Iemand betere/andere ideeën?
Een polletje om te weten hoeveel HF’ers naar de beurs komen? ![]()
- Ik kom naar de BWF
- Ik wil wel komen maar kan niet
Ik had er heel heel heel graag bijgeweest maar 1200km weg en andere verplichtingen ![]()
Is er eigenlijk al meer geweten over wie of wat daar gaat staan qua merken of verdelers? Op de site zelf zie ik voorlopig nog niets, en ik meen me te herinneren dat daar nog aankondigingen over zouden komen. Het begint wel erg kort dag te worden.
Ze doen de aankondigingen via sociale media, lieten al weten dat alle standen verkocht zijn.
o.a. Brun Montagne, l’Artisan du temps, LXRYVintage, Vintage Watches Leuven zijn aanwezig.
Ticket geboekt, ben benieuwd ![]()
Is dat niet “budget oprekken”?
Dat ga ik niet opspelden. ![]()
Ik had het topic nog niet gespot! Brunmontagne is ook van de partij (flink eindje rijden wel)! Ik weet van best veel liefhebbers van buiten HF dat ze ook de reis die kant op maken. Ken de organisatoren ook, leuke mensen!
Ik ga samen met @WristCandy die kant op! Kom gerust even voor een gezellig praatje langs zou ik zeggen. Lijkt me gezellig!
Ik ook nog niet ![]()
![]()
![]()
Zin in, hopelijk spreek ik veel HF-ers en als je je kenbaar maakt krijg je de enige echte originele Wrist Candy koffiemok van me.
Ik neem in elk geval een mooie selectie horloges mee dus wie weet.
Ik wil zo’n mok! ![]()
Niet goed voor je onderhandelingspositie als koper ![]()
Ik heb een ticket, maar kan helaas toch niet. Mocht iemand hem willen hebben (gratis), PB me maar even. ![]()
Edit: dat was snel. Ticket vergeven.