De grote HF-Pins inkoopactie!

Goedendag heren en enkele dames,

Rikketik zit er weer aan te komen en ik lees iedere keer weer de voornemens om met elkaar af te spreken bij de koffiecorner o.i.d. maar hoe weet je nu zeker dat het kleine groepje dat bij de corner staat nu HF-ers zijn of een stel verdwaalde vogelspotters?

Die oh zo hoge sociale drempel om een onbekend iemand aan te spreken blijkt voor een aantal toetsenbordhelden toch vaak net wat te hoog, want wat nou als dit helemaal geen leden zijn en je wordt aangekeken als een nog grotere social outcast.

Of wat als je in een halfvol hotel met grote kaketoe iemand aanspreekt met: ā€œHej, horloge kopen?ā€ en het blijkt toch niet de persoon te zijn die je voor ogen had?

Oh wellā€¦ You get the picture.

Daarom is mijn idee als volgt, ik wil graag een HF pin maken. Mits er genoeg animo is tenminste.

Deze wordt gefreesd uit metaal (kleur oud zilver) en zal zoā€™n 20x20mm. zijn en kan makkelijk opgespeld worden d.m.v. een prikkertje aan de achterzijde.

Prijs voor een speldje komt op ā‚¬7,50 incl. verzending binnen Nederland / BelgiĆ«, als er veel animo is (lees meer dan 100/200/300 stuks) dan kan de prijs nog omlaag.

Graag hieronder een reactie of een BP bij interesse! Ik wil er een beetje gas op geven want de feestdagen komen eraan en hoop i.v.m. de productietijd de aankomende Rikketik nog te kunnen halen.

Hieronder het ontwerp van het speldje samen met een voorbeeld qua kleur.

Dit hele geintje is uiteraard vooraf besproken met de mods.

image002

36 likes

Ja hoor, wil ik wel. Gewoon de diagnose opgespeld, top :slight_smile:

6 likes

Deze zal het goed doen bij de vrouwtjes, gegarandeerde conversation starter

24 likes

Wel buiten af doen anders ben je een mooi target voor criminelen :wink:

Leuk idee, succes!

6 likes

Klein dingetje wat ik was vergeten te meldenā€¦ Ik heb zoā€™n 30/35 ā€œbackersā€ nodig om het door te kunnen laten gaan.

@Jur mag deze uitreiken bij 1-jarig lidmaatschap.:wink:
En het trustlevel weer omhoog natuurlijkā€¦

ff OT : hoeveel deelnemers zijn er al ?

1 like

Ik wil er wel een!!
De tekst van numƩro twee is goed, lijkt me alleen nog veel op het Ducati-logo qua vorm.
Maar misschien is dat wel mooi!!!
Is ie opvallend genoeg op afstand?image

2 likes

Nu 2šŸ˜‚ @LeenV en @charlesb52

2 likes

Sta er een beetje ambivalent in. Heb nl. een soort ā€˜halve banā€™ā€¦ mag ā€™ off topicā€™ niet meer in.
Om dan een speldje aan te schaffen, eigenlijk geen trek in.
Neemt niet weg dat het een leuk idee is.

3 likes

Lijkt me opvallend genoeg zonder extreem in het oog te springenā€¦

Ducati zie ik ook wel indd, mooie vorm ookšŸ‘

1 like

Een locatieverbod? En ik vond je zo ingetogen de laatste tijd. Hoewel ik niet alles lees natuurlijk. Waar heb je dat dan aan te danken?

Iets met een destijds opgeheven tweede account van een jaar geledenā€¦

gezien de interesse zou ik een grote partij pinkopen

8 likes

Nee gewoon teruggezet naar basis trustlevel.

Ja, maar locatieverbod klinkt grappiger.

Staat me vaag iets van bij dat je weg was en weer terug ja.

3 likes

Kan de bloeddruk van Alphons weer terug naar normale waarden.:joy:

On topic, ik ben nog nooit op de rikketik geweest, misschien toch maar eens gaan kijken. Met een speldje rondlopen gaat me dan wel weer te ver.

1 like

Elk nadeel heeft zn voordeelā€¦ :wink:

1 like

Goed idee!

Heb gelijk een pin voor je ontworpenā€¦

43 likes

Die wil ik wel :yum:

3 likes

Deze zou ik met trots dragen! :joy:

4 likes