Goedendag heren en enkele dames,
Rikketik zit er weer aan te komen en ik lees iedere keer weer de voornemens om met elkaar af te spreken bij de koffiecorner o.i.d. maar hoe weet je nu zeker dat het kleine groepje dat bij de corner staat nu HF-ers zijn of een stel verdwaalde vogelspotters?
Die oh zo hoge sociale drempel om een onbekend iemand aan te spreken blijkt voor een aantal toetsenbordhelden toch vaak net wat te hoog, want wat nou als dit helemaal geen leden zijn en je wordt aangekeken als een nog grotere social outcast.
Of wat als je in een halfvol hotel met grote kaketoe iemand aanspreekt met: āHej, horloge kopen?ā en het blijkt toch niet de persoon te zijn die je voor ogen had?
Oh well⦠You get the picture.
Daarom is mijn idee als volgt, ik wil graag een HF pin maken. Mits er genoeg animo is tenminste.
Deze wordt gefreesd uit metaal (kleur oud zilver) en zal zoān 20x20mm. zijn en kan makkelijk opgespeld worden d.m.v. een prikkertje aan de achterzijde.
Prijs voor een speldje komt op ā¬7,50 incl. verzending binnen Nederland / BelgiĆ«, als er veel animo is (lees meer dan 100/200/300 stuks) dan kan de prijs nog omlaag.
Graag hieronder een reactie of een BP bij interesse! Ik wil er een beetje gas op geven want de feestdagen komen eraan en hoop i.v.m. de productietijd de aankomende Rikketik nog te kunnen halen.
Hieronder het ontwerp van het speldje samen met een voorbeeld qua kleur.
Dit hele geintje is uiteraard vooraf besproken met de mods.