Wat kan ik verwachten van de rikketik beurs

Ik zal een rode sjaal omdoen (of een roze, want ikweet niet zeker of ik een rode heb) en ik draag mijn pook:

5 likes

Rose de meest gebruikte kleur van vrouwen. Je zal niet de enige zijn🤪

Een Pook😸

Rob

Is toch niet nodig? Meestal pik je de HF-leden er zo uit.

Knap hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Niets moet, alles mag.

Ik herinner me dat een paar jaar geleden een speciaal HF-speldje is gemaakt voor dit soort gelegenheden.

Edit:

5 likes

Nog erger, je moet altijd betalen.

3 likes

Klopt, heb er destijds 50 laten maken en heb er denk ik nog wel twee ergens in een laatje liggen volgens mij.

4 likes

Nou mijn eerste rikketik is geweest hoor.

Gelukkig was ik er gelijk om 9 uur, wel zo relaxt heb ik gemerkt. Na half elf elf uur wordt het gekkenhuis.
Lekker op mijn gemak langs de tafels gelopen en soms hele leuke dingen gezien en mooie horloges. Waarbij omega de hoofd toon voert.
Helaas is dat niet mijn merk.
Zeer mooie klokken zien staan, waarvan de schaarklok schijnbaar een hele bekende is.
Ik merk dat ik helemaal weg ben van zo’n mooie scheepsklok die komt op het verlanglijstje.
Een horloge ben ik een paar keer wezen kijken en dat was een angelus chronograaf in goudenkast.
Zeer mooi op lederen band.
Ik had geen idee van de reguliere prijs van dit horloge er werd 1600 euro voor gevraagd. Had ik er al wat meer sjoege van had ik hem waarschijnlijk gekocht.
Gewoon schitterend.
Ik ga zeker weer een keer en op tijd.

3 likes

Ook nog wat leuke hf ers gezien daar hoop dat ik ze hier ook tegen kom.

2 likes

Het dure segment sla ik altijd over qua aankopen:
ik heb er simpelweg te weinig verstand van om een mega miskoop te voorkomen.
Waar ik wel blij van wordt is het speuren naar “weesjes” die liggen te wachten om gered te worden.

Dit keer een Lorus, want dat vind ik als Seiko liefhebber als merk nog wel te pruimen.

De bovenste endlink en pushpin ontbraken en hij liep niet , maar hé voor 5 euri kon hij mee….


Thuis batterij gewisseld en een passende endlink gevonden.
Nu een leuke pepsi duiker erbij en vanwege quartz ook nog “ grab en go “ !

6 likes

Ook nog een bandje gescoord , ook voor klein geld:

Vond deze Seamaster fraai, maar wederom: géén idee of dit allemaal origineel is ……

2 likes

Is erg moeilijk te zien en ook die drukte pfff

Nu toch wel weer al een kaartje besteld voor april.
Het rond neuzen is wel erg leuk daar. Alleen wel een kaartje genomen voor vroeg dat was wel heel erg lekker op je gemak kijken.
Na elf uur is iedereen schijnbaar wakker.
Aangezien ik toch altijd vroeg wakker ben door het werk ritme geen probleem voor mij.

2 likes

Je bent er vroeg bij.

2 likes

Urine lucht, luiers en veel oude zooi met hoge prijzen.

3 likes

Ben je er zelf ooit geweest?

3 likes

Laat mij gewoon

Dat zegt genoeg.

2 likes

Mijn wat minder poëtische advies: neem een thermoskan mee.

4 likes