Wat kan ik verwachten van de rikketik beurs

Voor het eerst een kaartje gekocht voor de rikketik beurs. Zo benieuwd wat het is en wat ik kan verwachten.

7 likes

Dis gonna be gooood! :grin: :popcorn: :beers:

25 likes

Wel lets hope sošŸ˜…

1 like

ā€¦ uhm. :thinking:

1 like

Eerst maar eens kijken en wat centen mee

Ben je goed gevaccineerd (retedruk met hoestende bejaarden), kun je tegen urinelucht binnen en buiten de toiletten, en kun je tussen al het fake-spul dat er ligt de pareltjes ontdekken? I wish you luckā€¦

17 likes

Dat nog niet, maar nieuwsgierig wat het is.

1 like

Ik bedoelde met mijn reactie eigenlijk ā€œWaarom nog een Rikketik topic?ā€ ā€¦ :wink:

3 likes

Er ligt echt veel fake. En wat er echt is, is VEEL te duur - zelfs naar huidige maatstaven.

7 likes

Hmmm dat is minder goed nieuws

Eeeeh nieuw hieršŸ¤£

1 like

26 likes

:arrow_down:

Lid sinds 11 apr. '20

:beers:

3 likes

Haha een keer per jaar he

1 like

Op die beurs he

We praten een beetje langs elkaar heen. Maakt niet uit hoor, dan maar twee topics over hetzelfde onderwerp (lekker overzichtelijk :see_no_evil:) en je zult zien dat er nog meer topics komen over de Rikketik. Ieder jaar probeert ook een aantal ook ā€˜de eersteā€™ te zijn met ā€œwat heb jij gekocht?ā€ Dat begint meestal om 08:00 uur al.

Net als straks met de nieuwjaarswensen ā€¦ ā€œben ik de eerste? Ja leuk!ā€ soort van caviarace, elk jaar weer! :joy:

8 likes

De spruitjes grap is na 20,000 keer inmiddels geen grap meer.

9 likes

Toch hoort-ie er bij. :wink: Ben dol op spruitjes trouwens. :man_shrugging:

5 likes

Even een antwoord op je vraag, het is vooral een beurs voor vintage maar daarnaast ook voor bandjes, onderdelen enz. En ja, het is best wel druk, dus soms/vaak dringen bij een kraam. Nieuw ligt er ook wel tussen maar wel oppassen geblazen. Wat PeterLC zegt is echt geen onzin dus let goed op wat je koopt.
De laatste keer dat ik er was echt fake tegen gekomen, o.a Rolex. Organisatie is daar toen op gewezen maar deed er dus niets aan.

Maar kan je zelf lekker knutselen met horloges dan ligt er ongetwijfeld wel wat tussen

Maar soms kan je wel iets leuks tegenkomen, bij de 1 veel te duur en bij een ander redelijke prijs. Dus mijn tip, eerst goed rondkijken en daarna eventueel wat kopen.

Als je lid wordt van Rikketik mag je een uur eerder dan de anderen naar binnen en wellicht zie je dan iets leuks liggen daar. Misschien wel handig als je van te voren al weet wat je zoekt.
Ik heb de laatste keer 2 leuke horloges weten te kopen voor weinig en ook nog eens nos, maar ben er echt ook een hoop troep tegen gekomen. Hoop dat je hier wat aan hebt, succes en veel plezier op de Rikketik :smiley:

20 likes

Echt?
Maar ze er niet echt hĆØ, alleen maar de geur ā€¦

:wink:

2 likes