Kreeg deze in de mail, en waarschijnlijk krijgt niet iedereen die mails dus ik denk ik deel het hier, ik heb al jaren een heel leuk horloge van C.Ward, die was uit de goedkope tijd, ondertussen is het merk flink aan de weg aan het timmeren en er komen dan ook leuke modellen uit, nu deze:
Ik vind het zelf wel een mooi model eerlijk gezegt, misschien met een andere kleur wijzerplaat dan, dan is ie nog leuker denk ik! Maar dan de prijs, daar kan je toch horloges kopen uit het hogere segmens al dan niet tweedehands, maar wie koopt dit horloge voor die prijs, terwijl je ook een tweedehands IWC Panerai of Rolex kan kopen voor die prijs!
Ik vind hem fantastisch. Een mono-pusher vind ik sowieso top, en het uurwerk mag er ook best zijn. Verder spreekt het uiterlijk me erg aan, alleen die prijs… Misschien dat hij een keertje voor een wat schappelijker bedrag op de tweedehands markt opduikt.
Ja hij is mooi clean he! Kast doet me een beetje
denken aan de kast van de nieuwe MeisterSingers,
zeker de achterkant.
Precies! Hij is niet alleen mooi clean, maar combineert een enigszins klassiek uiterlijk perfect met iets speels. Erg geslaagd (tu) Heb gelezen dat er weer een nieuw CW-magazine uit is, dus die zal ik komende week wel meerdere keren in de bus krijgen Als het goed is staat dit horloge daar uitgebreid beschreven.
Ik vind hem fantastisch. Een mono-pusher vind ik
sowieso top, en het uurwerk mag er ook best zijn.
Verder spreekt het uiterlijk me erg aan, alleen
die prijs… Misschien dat hij een keertje voor
een wat schappelijker bedrag op de tweedehands
markt opduikt.
Inderdaad een echt schitterend horloge. Maar de waardevastheid van een CW is ongetwijfeld lager dan bij de bekende topmerken.
Ik vind hem fantastisch. Een mono-pusher vind
ik
sowieso top, en het uurwerk mag er ook best
zijn.
markt opduikt.
Inderdaad een echt schitterend horloge. Maar de
waardevastheid van een CW is ongetwijfeld lager
dan bij de bekende topmerken.
Ik vind hem fantastisch. Een mono-pusher vind
ik
sowieso top, en het uurwerk mag er ook best
zijn.
markt opduikt.
Inderdaad een echt schitterend horloge. Maar de
waardevastheid van een CW is ongetwijfeld lager
dan bij de bekende topmerken.
Uiteraard, maar dat betekent wel dat je straks met een beetje geluk voor een mooie prijs een mono-pusher op de tweedehands markt kan vinden Ik blijf hem prachtig vinden, en als het geld er is neem ik deze zeker in overweging.
Heel erg mooi horloge. Mooie cleane lijnen zo met die enkele pusher. Kan iemand me misschien uitleggen hoe je alle functies bedient met maar één knopje?
Heel erg mooi horloge. Mooie cleane lijnen zo met
die enkele pusher. Kan iemand me misschien
uitleggen hoe je alle functies bedient met maar
één knopje?
Weet niet of het altijd hetzelfde is, maar degenen die ik ben tegengekomen werkten als volgt:
Eerste keer de kroon indrukken: Start de chronograaf
Tweede keer de kroon indrukken: Stopt de chronograaf
Derde keer de kroon indrukken: Reset de chronograaf
Op zich wel leuk, maar de wijzerplaat is mij te clean.
En het uurwerk ziet er een beetje goedkoop uit, imho.
Verder: buiten budget, dus niemand moet zich maar wat van mij aantrekken:D
Mja, op zich een leuk horloge maar ik weet dat het niets is voor mij in praktijk. Prijs (voor een merk dat zich normaliter niet in deze prijsklasse begeeft), geen lume, slecht afleesbaar en een handopwinder. Leuk maar net niet. Voor £2450 is hoop anders te vinden dat z’n waarde ook beter zal houden :).
Vind m erg mooi! Enige is dat de chrono niet
lekker afleesbaar is.
+1
De minutensubdial had net als de secondesubdial best extra streepjes mogen hebben. Liefst alleen op de 10 en 20 om de clean uitstraling te behouden.
Het uurwerk vind ik wel mooi, maar misschien icm met een meer tool wijzerplaat. Deze wijzerplaat verdient wel een iets meer sierlijk/chiquere.
De minutensubdial had net als de secondesubdial
best extra streepjes mogen hebben. Liefst alleen
op de 10 en 20 om de clean uitstraling te
behouden.
Helemaal mee eens. Om praktische redenen, zou ik dan toch kiezen voor een extra markering om de vijf. Ik heb een chronograaf met enkel markering op de 10 en 20, clean, maar leest niet makkelijk af. (Als je de chronograaf tenminste gebruikt )
De minutensubdial had net als de secondesubdial
best extra streepjes mogen hebben. Liefst
alleen
op de 10 en 20 om de clean uitstraling te
behouden.
Helemaal mee eens. Om praktische redenen, zou ik
dan toch kiezen voor een extra markering om de
vijf. Ik heb een chronograaf met enkel markering
op de 10 en 20, clean, maar leest niet makkelijk
af. (Als je de chronograaf tenminste gebruikt )
Ben ik ook weer helemaal met jou eens. Het maakt de wijzerplaat misschien wel wat drukker, maar ook meer in balans met de linker subdial.