Mijn vrouw houd van aparte design horloges, dus voor de feest maand deze maar voor haar besteld:
EONE BRADLEY CANVAS CRIMSON
Mijn vrouw houd van aparte design horloges, dus voor de feest maand deze maar voor haar besteld:
Apart design vind ik. Is het wel goed leesbaar? Ik zou zelf wel een beetje moeite mee hebben.
Best moeilijk afleesbaar inderdaad.
Voordeel is dat je de tijd kunt “voelen” prima klokje voor blinden en slecht ziende 
Maar dat vindt mijn vrouw niet erg, ze heeft horloges waar je eerst een uur staat te rekenen voor je de tijd weet.
jah mooi!!
dit is mijn magneetje:
Abacus by Lacher 
Die ziet er ook goed uit.
met dit balletje kun je los spelen in de kast en komt ie bij het magneetje in de ring eronder geeft ie de tijd weer aan 
Aflezen went heel snel. En af en toe een wattenstaafje helpt goed om de balletjesbanen schoon te meken.
Verhaaltje [B] hier[/B].
je link werkt niet …?
Ja nu wel! Leuke post was dat! 
Geinig ding die bradley. Al vaker op zitten kijken.
Hoe groot meet deze variant? Ik neem aan dat hij kleiner is dan de standaard Bradley (omdat je hem voor je vrouw koopt)?
Dit is de standaard 40mm. Kan ze wel hebben…denk ik 
Ik dacht dat de standaard groter was.
Voor mijn vriendin laatst een 38mm gekocht, vond ik achteraf toch nog te groot. Maargoed, mijn vriendin is 26 en hartstikke smal (daarmee impliceer ik niet dat het bij jou anders is overigens haha).
Op de site zeggen ze 40mm.
DIMENSIONS
40 mm (diameter) / 11.5mm (thickness)
CASE MATERIAL
Titanium
FITTING
Wrist size 6 1/4 inches - 8 1/2 inches (168-215mm), 10 holes each 5.5mm apart / 20mm width
WRISTBAND MATERIAL
Dyed canvas with a soft leather interior
BATTERY
Renata 371 button cell watch battery