Calvaneo

ik vind op het ogenblik calvaneo 1583 de beste uurwerken die er zijn in de familie dragen wij allemaal een calvaneo ik heb nog nooit iemand geweten die er iets aan had of niet juist liep ik kan ze gewoon niet meer missen zoals vele mensen

kaRL Schreef:

ik vind op het ogenblik calvaneo 1583 de beste
uurwerken die er zijn in de familie dragen wij
allemaal een calvaneo ik heb nog nooit iemand
geweten die er iets aan had of niet juist liep ik
kan ze gewoon niet meer missen zoals vele mensen

Ik betwijfel of het de beste uurwerken zijn, gezien land van herkomst. Ze rekenen wel een premiumprijs op hun site voor de klokjes.
Hoe dan ook, geniet er van.

ik vind op dit moment mijn tudor het beste horloge wat ik heb hij loopt prachtig op tijd en iedereen in mijn familie geniet ervan:D
Oh ja ik kan hem niet meer missen

Goh hij zou er toch geen belang bij hebben? :smiley:

eerste topic…spam???

wie iets weet van uurwerken ,zal dan ook weten dat calvaneo gemaakt word met stukken van rodania en festina velen liggen maar wat te lullen terwijl ze het uurwerk niet kennenof hoe het ineen zit

malus is zo een lul

kaRL Schreef:

wie iets weet van uurwerken ,zal dan ook weten dat
calvaneo gemaakt word met stukken van rodania en
festina velen liggen maar wat te lullen terwijl ze
het uurwerk niet kennenof hoe het ineen zit

In ieder geval weet je niets van lopende zinnen typen en je fatsoenlijk voor te stellen.

Tja… Een merk wat zogenaamd een adviesprijs hanteert van 1300 euro, maar horloges verkoopt voor 200 euro… Het horloge zal best doen wat het moet doen, maar mijn keuze is het niet.

Maar als ik het goed begrijp kun je dus een Festina en een Rodania kopen. Wanneer je de ene helft van de onderdelen in de ander doet en omgekeerd dan heb je een Calvaneo?

Wie iets weet van uurwerken kan zo zien dat veel van de modellen rechtstreeks uit de Millionsmart catalogus komen, en dus Chinese uurwerken hebben. Op zich leuke horloges zolang je er niet meer dan 50-100 euro voor betaalt.
Het enige zwitsers aan deze horloges is de poster van de koekoeksklok die in de fabriek in Guandong hangt :wink:

Ik heb trouwens de CALVANEO 1583 VERSAILLES, alleen heet hij bij mij Graf von Monte Wehro, en heb ik hem voor zestig euro gescoord ipv €289

Kijk maar eens hier: http://www.ebay.nl/sch/gmnachlass/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=200

Groeten,

Martin

Ligt het nou aan mij of is de aanwas van !@#$%^&**() de laatste tijd groter dan normaal?

Misschien toch maar eens een ballotage commissie in het leven roepen X(

Eric

Zijn dat dezelfde uurwerken die ook in Ingersoll’s worden gebruikt?

Daar zit ik ook net aan te denken, het zal toch niet…?!?:smiley:

NicoB)-

Dan hoeft dus die niet op mijn shortlist van wannahaves B)-

zo zo n calvaneo wordt dus gemaakt van stukken rodania en festina en dan moeten het eigenlijk wel de beste horloges zijn waar niemand nog zonder mee van kan en dat blijkt wel volledig uit jouw enthousiasme voor dit merk en eigenlijk is het verdomd makkelijk dat je bij het dragen van zo n horloge absoluut niet meer aan punten kommas en hoofdletters meer hoeft te denken waardoor je tijd genoeg over houd om de tijd die je overhoud te vullen met aansporingen om je toch vooral te storten op calvaneos die ook wel bekend staan onder graf van monte whero heb ik zojuist in deze post vernomen en waarmee je voor een paar tientjes toch een hoop lol kunt hebben en dat zou dus een prima alternatief zijn voor calvaneo ware het niet dat deze uit stukken festina en rodania samengesteld zijn inclusief een bandje gemaakt van chinese koe en nu vraag ik me eigenlijk af hoe een chinese koe loeit want dat heb ik nog nooit gehoord veel plezier hier op het forum en als je nog meer van de uiterst wetenswaardige horlogetips hebt houd ik mij strak aanbevolen want het zal toch niet zo zijn dat ik eens een uurwerk mis loop dat opgebouwd is uit stukken festina en rodania

kaRL Schreef:

malus is zo een @#$%&

En bedankt(tu)

kaRL Schreef:

wie iets weet van uurwerken ,zal dan ook weten dat
calvaneo gemaakt word met stukken van rodania en
festina velen liggen maar wat te lullen terwijl ze
het uurwerk niet kennenof hoe het ineen zit

Of je gedraagt je gewoon even op een forum ipv op deze manier binnen te komen.

Welkom kaRL

Leuk om te lezen dat je zo’n fan bent van een merk. Waarom eigenlijk?
Jij vind het de beste uurwerken op dit moment, morgen kan dat dus anders zijn.
Iedereen heeft zo zijn eigen idee wat het beste is dus dat mag ook gezegd worden.

Ik ben benieuwd wat je verder nog hebt of leuk vind op horloge gebied. Stel jezelf eens voor.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.