Camping vol Submariners!

Hoppa, lekkere pasta bouwen in de Franse Alpen met 15 graden.

24 likes

Ja, ik kampeer wild met een oude TH of een Sinn Toolwatch om de pols.

1 like

Deze meestal.

9 likes

Kunnen jullie niet gewoon naar Ibiza gaan net zoals alle andere mensen met een beetje fatsoenlijke Rolex?

5 likes

Of om na dat je er allemaal herinneringen mee hebt gemaakt door te geven aan je kind.

Zo weet ik in de 8 jaar dat ik hem nu draag precies waar elke kras of schaafplek vandaan komt, en 9 van de 10x was mijn dochter erbij of erbij betrokken :grin:

6 likes

Robuustheid dus. Die sub gaat generaties mee.

1 like

Een camping zal die om mijn pols alleen nooit zien :smile:

Gisteren moest ik me toch lang wachten op een hotelkamer.

Maar dat terzijde,

Ik zie weinig tot geen black bay pro’s. Iedereen loopt namelijk te patsen met zo’n Relax Strandmariner :sunglasses:

7 likes

Wat heb je hier eigenlijk voor mooi bandje op de Grand Seiko zitten?

Massa campings zijn ook echt zwaar k*. Vooral aan de Costa Brava :face_vomiting:. Of je een Sub of een Casio draagt, maakt in zulke omstandigheden geen enkel verschil. Nee… dan blijf ik liever thuis ipv opzoek naar een ander horloge die uitspringt in de broodrij.

Verder ieder zijn ding. Blijkbaar mis ik iets prachtigs, een verborgen essentie of genot, waar ik te blind voor ben om het te zien.
Moet haast wel, anders bestonden ze niet.

3 likes

Zoiets had ik dus ook, 9 glampingtenten vlak bij zee en een zwembad.

Niks in de rij voor stokbrood. Standaard camping? Ik blijf liever thuis en werk door.

1 like

niemand hier avontuurlijke vakanties? Of thuis blijf werken of ergens baden in luxe? Bedoel dan niet meteen meerdaagse trektochten, al kan dat ook leuk zijn, maar niet van stad naar stad hoppen, airbnb, wat zien en wat beleven?

Daarbij, al het eten wat tot nu toe voorbij komt, hotel ontbijt gaat nou niet heel bijzonder zijn, iets lokaals eten van waar je bent? en dan bedoel ik niet de friet van de NL snackbar is Spanje :wink:

2 likes

Ik vertrek naar Rio de Janeiro & Brasilia aankomende week…
Horloge gaat gewoon mee, dus het kan avontuurlijk worden :innocent:

3 likes

ahaa kijk dat klinkt al wat beter! have fun en beetje cash op zak is altijd handig als men wat van je wil :wink:

1 like

Ftfy

8 likes

Exact :innocent:
Ben met het hele gezin, dus een 12gauge om ze te verdedigen zou wel lekker zijn.

2 likes

Ik snap je wel Chris. Da’s idd geen vakantie als je er ook al het hele jaar woont…

7 likes

Yep op vakantie en rond de klapkar, Victorinox Inox, schaars en anders. :metal: :diving_mask:

2 likes

Komt vast door de bouwvak.
Die moeten ook van hun zwart geld af natuurlijk

2 likes

Tent en geen massa camping werkt ook prima :sunglasses:

( edit: laat maar haha heb inmiddels het hele topic doorgelezen :joy::joy::joy:)