Camping vol Submariners!

Sta ik op een massacamping in de buurt van de bekende Spaanse stad B. in de rij voor stokbrood met 30 andere NL vaders blijkt zo’n 30% een Submariner te dragen!

Is naast tatoeages, een sportschoollichaam en Ajax t-shirt een verplicht nummer geworden.

Wat kun je als WIS tegenwoordig leuk dragen op vakantie en toch niet met de massa meegaan?

Omega Seamaster, Breitling Superocean denk ik dan. Of stug ertussen staan met mijn duur verdiende, maar blijkbaar heel normale Rolex.

65 likes

Panerai…. Overigens ook leuk te dragen buiten vakanties om

18 likes

Massa zal wel nep zijn.

41 likes

Ook die gaan op vakantie, dus niks apart.

2 likes

Oh fak, heb je niet meegekregen dat de augustus editie van Watches & Caravanwheels (Rolex only edition) dit jaar op de camping bij B is?
Waar sta jij met de sleurhut? Ter hoogte van de toiletgebouwen?

23 likes

Op vakantie draag ik meestal een goede duiker, een Halios oid.

Ik draag het ding voor de waterdichtheid, niet om te patsen. Mijn dure horloges lagen (en liggen momenteel) bij DNK tijdens de vakantie.

6 likes

Rolex is te gewoon, probeer dit voor €55,-:

48 likes

Op M.P. te koop voor € 250,-
Maar als je voor jezelf maar weet dat die jij draagt het echte werk is .
Plus het feit dat ze voor het dieven gilde niet interessant meer worden.

1 like

Camping? Victorinox INOX of zoiets. Ook grote kans dat je daarmee de enige bent.

Of een Eco-Drive misschien (zon).

1 like

Zoiets maakt de blits :stuck_out_tongue_closed_eyes:

16 likes

Een cartier santos galbeel Xl, maar dat moet je wel durven :slight_smile:

7 likes

Namens ons allen: sorry voor onze tattoos.

29 likes

Iedereen en z’n moeder draagt een Rolex tegenwoordig en de eigenaren zeggen dat die van een ander nep is.
Mooi merk

75 likes

Ik denk dat 80% van de Rolex Sub’s net zo echt is als de LV tasjes die de dames op de camping bij zich hebben…

36 likes

Een Sail Amsterdam polo, een licht bierbuikje en een DJ, wijk je af maar hoor je er toch een beetje bij😁

5 likes

Heel snel naar een andere camping gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Haha wel een beetje waar (een collega van me is Rolex-fan). De vraag die hij blijkbaar vaak als eerste krijgt is: “een echte?”

4 likes

Als dat de eerste vraag is die je krijgt zou je je toch moeten afvragen of je dit merk wel wilt dragen. Dat je zelf de legacy en het belang van het merk door de geschiedenis van het horloge kent doet niet af aan het feit dat die vraag toch een vieze smaak in je mond moet geven?

5 likes

Wat mij betreft zegt het vooral iets over de vraagstellers. Ik zou mijn plezier in het dragen van zo’n horloge daardoor niet laten vergallen.

Voor de goede orde; bij een Seamaster kun je tegenwoordig al dezelfde vraag krijgen. Is toch ook geen reden om die niet meer te dragen?

4 likes

Breitling Superocean kan ook niet meer. Heb ik al verpest, alleen zal je me nooit op een camping spotten. :stuck_out_tongue:

14 likes