Camping vol Submariners!

panerai idd

13 likes

Voor de WC cassette leeg te maken wil je toch geen Rolex om de pols, valt die mee in de afvoer en bye.

De doppen van de WC cassette verdwijnen ook vaak langs deze weg.:wink:

Dus Casio / G-Shock, altijd een vakantietopper! :sunglasses:

Al wil je niet dat deze langs die weg verdwijnt:

3 likes

Ik geniet persoonlijk erg van het “Oh, een Seiko :grimacing:” van two-tone OP dragende mensen die op (werkgerelateerde) reizen mijn GS zien :slightly_smiling_face:

14 likes

Zeker waar. Maar het is als vliegen op stroop. En die vliegen houd ik persoonlijk liever uit m’n buurt :wink: :slightly_smiling_face:

1 like

Gelukkig kom ik niet op dat soort Campings c.q resorts.

3 likes

Als er van een massaproduct wachtlijsten bestaan, dan is het normaal dat er veel rondlopen.

11 likes

Lokaal gezien is er een grotere wachtlijst/wachtrij voor het stokbrood dan Submariners :see_no_evil:

3 likes

Een paar tepel piercings, een vette pens, een Hello Kitty t-shirt en een Apple Watch?

20 likes

Ooh die is idd tof! Heb je referentie voor me ga ik eens kijken of ik die ergens kan bemachtigen

1 like

Is me in zuid europa ook wel eens opgevallen. Je kunt in een willekeurig restaurant niet van het toilet terug naar je tafel lopen zonder minstens 2 submariners tegen te komen. Ik vroeg me af of die allemaal echt kunnen zijn. Maar je gaat als volwassen man niet met een nepper lopen toch? Toch? :disappointed:

4 likes

Misschien opletten hoeveel er nog daadwerkelijk om de pols zitten bij een plons in het zwembad…

9 likes

Website van Plazajuwelier in Rotterdam, refnr MTP-1302PD-2A2VEF
Nu nog op voorraad :+1:.
Hij maakt ook nog de band op maat als je dat vraagt.

1 like

ik wou wel naar Spanje dit jaar

21 likes

Btw dragen ze ook allemaal PME legend, boss polo’s of zijn het meer de ‘dior / Balenciaga ‘ T-shirt figuranten. Tussen die 2 soorten mensen zit nogal een verschil.

8 likes

Tja, ik had op vakantie dit mee:

Niemand gezien met een zelfde horloge. :slight_smile:

Ja, maar, dat wist je toch al lang? Iedere boerenlul die ooit in een sales afdeling van een willekeurige toko heeft rond gelopen weet dat 30% van de mensen zo’n ding heeft.

De verbazing verbaast me.

Neuh. Het is gewoon een cliché.

Mijn tip: Ik vier mijn vakanties liever in de plaatselijke Hilton / Radisson / Mariott / Ritz-Carlton. Los van het feit dat ik nooit heb begrepen waarom mensen 22 uur rijden om in een soort van vluchtelingenkamp neer te slaan heb je in je suite gewoon geen last van andere mensen die in de rij staan voor jouw douche.

Dat doet wonderen voor de perceptie van exclusiviteit van alles wat je mee hebt. Wat niet veel hoeft te zijn, omdat je geen mud aardappels op een bunsenbrander hoeft te koken in een fatsoenlijk hotel. :+1:

49 likes

Niks mis met de camping. Het is maar net waar je van houdt.

Ik vind beide leuk.

7 likes

Let’s agree to disagree.

19 likes

Haha klopt! Ik plons gewoon t zwembad of zee in met m’n Breitling😄

11 likes

Als je veel deze caravans ziet, dan zit je goed

Zijn het meer zo’n caravans dan moet je oppassen

23 likes

De Opel Kadett vd horlogerie?

8 likes