Camping vol Submariners!

je maakt het plaatje wel compleet zo in een bmw :slight_smile:

5 likes

Vind de ajax shirts zorgelijker😅

15 likes

Inderdaad, die tweede troep is tenminste consistent in hun budget allocatie voor luxe items.

1 like

Die Tabbert :ok_hand:, das mien merk

5 likes

Advies: verkoop die Rolex en neem een hotel. :+1:

6 likes

Lijkt mij duidelijk:

15 likes

… en leg wat bij, koop een camper en laat dit soort campings links liggen :+1:.

5 likes

OK, sir!

30 likes

Ik snap het wel, met dit weer zou ik ook niet camperen met een dress watch of een navitimer.

2 likes

Bij mij gaat dit jaar weer de speedmaster mee naar de camping - nog nooit iemand gezien daar die er ook een droeg :slight_smile:

3 likes

Mag hopen dat in B de zon wat meer schijnt…hier is een Sub idd geen overbodige luxe

3 likes

Voordeel van al die neppers: je niet goede ogen hebben als dief om de echte te onderscheiden. Echter kunnen de beste dieven aan je hoofd al zien of je horloge echt is helaas

1 like

Wat ook verschrikkelijk nep is (off topic) dat je achteraf niet je spelfouten kunt herstellen met TL1. Hierboven: niet= moet

1 like

Hier bluf je zelfs de mensen met een stalen daytona mee af.

Sportschool lichaam of niet. Oh en je kan hier ook gewoon een T-shirt bij dragen van een b club. :sunglasses:

30 likes

Nee jong, ook k*tweer hier. Heb compassie met al die mensen die gewoon in BE bleven voor hun verlof nu.

Ik zou als ik jou was lekker een CWC military reissue kopen. Kan je in de rij bij de broodjes vertellen dat jij tenminste een echte toolwatch hebt! Die gebruikt word door special forces. Bulletproof en zeldzamer dan een sub. En als Jason Statham ermee wegkomt, dan jij en ik zeker! :heart_eyes::grin:

27 likes

Baas! :laughing:

1 like

Eerlijk gezegd zou ik het horloge niet wisselen maar de vakantiebestemming.

14 likes

Panerai inderdaad, heerlijk vakantiehorloge! Leer ruilen voor rubber en je kan zorgeloos genieten

10 likes

Die gele is wel cool. Heb je die op voorraad liggen toevallig ? :sunglasses:

1 like