Daar ga je toch heen voor sex met onbekenden?
Op m’n vakantie naar Griekenland ging m’n g-shock mee. Het was origineler tov alle submarines die door de hotelgasten gedragen werden, de barman en een ober van het hotel had er ook een aan.
Heb vroeger o.a. Indonesië, Peru, Sri Lanka en Thailand met een rugzak gedaan.
Met kleine(re) kinderen is dat niet ideaal.
er is altijd wel een tussenoptie toch? ken ook wel stellen die met een baby van 2 en 1 naar Marokko gaan, auto huren, airbnb wat rond trekken, toch net anders dan de campin, hoe luxe dan ook
Tenzij als betaalmiddel niet inderdaad.
Peru en Sri Lanka stonden altijd hoog op de lijst. Ik vrees dat het niet voor de eerste 15 jaar zal zijn.
Ik heb niet alles gelezen, maar heeft iemand al ‘all inclusive’ genoemd? En dan bedoel ik zo’n hotelpark met zwembaden en buffetrestaurants. Wat een armoe is dat. Vreten van zo’n buffet. Met teveel bedrukte gebruinde bierbuiken aan zo’n zwembad. De hele dag niet van je ‘compound’ komen. Debielen in joggingpakken. Ook zo’n hel.
Ik zou bijna mijn Rolex verpatsen.
Eens… ook dan blijf ik liever thuis. Maar dan heb je tenminste nog een eigen douche/suite en geen rij met toiletpapier in je hand. Het is een laagje hoger in de inferno van Dante.
Kijk, als je kinderen hebt, kan ik dit dan wel weer waarderen. Lekker
Prachtige Jaeger duikert!
Als ik aan een bijzonder horloge denk, denk ik juist niet aan een Submariner. Dat is het archetype (moderne) Rolex. Begrijp me niet verkeerd, ik vind een Submariner een prachtig horloge, maar dat vinden heel veel mensen.
Ik denk dat nog geen 5% een mooie JLC of Zenith zal dragen op jouw camping.
Onlangs is een vriend van mij 3x in 5 dagen beroofd in Rio voor hij weer vertrok.
Laat je ons weten hoe het je is vergaan?
Volgens mij is dat dus precies wat Fatc bedoelde hè, ik verdenk hem ervan in zo’n jogging broek bij het buffet een
Probeert te bestellen…
Een 5-tal jaar zo gedaan. Weinig Rolexen gespot.
Voordelen zijn wel
- nergens aanschuiven
- Kids honger? Instant eten
- de betere hebben naast het buffet ook gedresseerde borden en gewone restaurants
- een weelde van zwembaden voor de kids
- entertainment voor de kids
Maar anderzijds ook wel blij dat de kinderen nu groot genoeg zijn voor wat anders
Puur om te tonen dat het een kwestie van perspectief is. Zo is het wereldwijd bekeken veel normaler om een hummus met een tabouleh te eten dan een broodje bal met pindasaus. Ik heb niks tegen massa an sich, maar kies wel graag zelf met welke massa ik mee doe, dank je.
Geef het lang genoeg en men zal zeggen dat dat nog niet zo dom was.
Kamperen is creperen.
Het was geweldig haha
Ik ben afgehaakt bij het woord camping. De horror.
Ik heb altijd gevonden dat ik zelf ook op vakantie was. Campings met entertainment of all inclusive ellende voor de kinderen, mooi niet.
De kinderen bleken in een huis met zwembad of een heel kleinschalig dingetje zichzelf prima te kunnen vermaken. Geen rijen, weinig volk om je heen en heerlijk je eigen gang kunnen gaan.
Hotels deden we nooit voor langere tijd toen ze klein waren. Dat werkt inmiddels beter, hoewel ik zelf ook graag een beetje met mijn teentjes in het gras zit en ‘s avonds een keer aan de bbq.