Verzekering of vostok?
Club Med of Robinson, toplocaties en alles prettig geregeld. Tot aan golfbanen en zeilboten aan toe.
Kost wel wat meer dan die gezellige Hollandse camping
Nee dank u vriendelijk.
Ah heerlijk! Met de herfstvakantie gaan wij 8 dagen.
Kan niet wachten!
Voor de plebs is het ondermaats, maar voor mij is het 8 dagen lang zwemmen, spelen en van de glijbanen met de kinderen en ons vol eten!
Ik ben tot nog toe nooit gevraagd of mijn Orissen echt waren / wat ze waard zijn… en dat is precies waarom ik nu voor de Caliber 400 in het goud wil gaan
inclusief om 0600 van die gasten die hun handdoek neerleggen en dan weer gaan meuren om vervolgens om 1200 uur eens aan te komen kakken.
Jep 1x gedaan toen ik 21 was naar Alanya . Wat een hel idd.
Later toch nog eens gedaan. Met het gezin,
Maar toen naar een goede op Ibiza. Dat was wel
Top. Maar het prijsverschil was ook x8. Dus uiteindelijk is al het waar naar zijn geld. Inclusief de Sub om het on topic te houden
Zelfde keuze dit jaar, de Sub (die iedereen en ze moeder heeft) blijft thuis,
Knalgele flashy Gshock gaat mee
Dit topic loopt inmiddels een fijne lijn (suck it, neerlandici! ;-)) tussen “Ik hecht persoonlijk veel waarde aan een goed en mooi horloge” en “ik gebruik mijn horloge om neer te kijken op andere mensen”, just sayin’
Die glamping, met “tent” met vaste bedden, bad, douche, airco was een prima uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes. De kids willen primair een zwembad in de nabijheid en dat was gecovered.
Daarbij:
9 landen aangedaan, meerdere dagen in andere steden (o.a. Milaan en Zürich). Het was goed zo.
Met een 5 jarige ga ik niet heel veel lopen, dus Azië zoals ik dat vroeger deed (ik beklom fluitend de Borobudur en dergelijke) zit er niet in. Komt wel weer, over een aantal jaren.
Zo maak je met één zin duidelijk dat je totaal niet weet waar je het over hebt.
Er is geen duurdere manier van vakantie vieren dan kamperen in zuid Europa.
Een fatsoenlijke camping is minimaal net zo duur als een luxe hotelkamer.
Afschrijving caravan.
Verzekering.
Stalling.
Brandstofverbruik wat ongeveer verdubbeld.
Tol.
Nee, laat mij maar lekker vliegen naar een leuk onderkomen.
Kun je voor hetzelfde geld 2x gaan.
Ik moest bijna tranen weg pinken bij het gebruik van het juiste woord om je kinderen aan te duiden. Hulde. Driewerf hulde.
Daar heb je inderdaad het betere vakantiehuis voor. Zo is de omgeving van bijvoorbeeld Bled erg mooi, maar Bled zelf verschrikkelijk irritant (veel te veel volk daar, het lijkt alsof heel dat dorp in de rij staat voor een stokbroodje) dus hebben we een huis in de omliggende streek gehuurd, bij een klein dorp (6 huizen) in de heuvels. Exact dat. barbecue, lekker veel ruimte, terrasje er bij, en een ping-pong tafel.
De eigenaar van de tent zat dichtbij, bleek een oudere Israëli te zijn, dus die heeft mij, stokoud als hij is, ook nog danig afgedroogd met tafeltennis, en vanuit daar heb je een mooie basis om de rest van de omgeving te verkennen. Frisbee gooien in de omliggende heuvels, een kort ritje verder om een kayak-trip te doen, het kan allemaal zonder rijen en gedonder.
Nee dank je, dat is gewoon een massa-camping waar de caravans in hotel-vorm zijn gebouwd, en waar mensen alleen komen om als een soort gestrande walvis aan een watertje te liggen terwijl ze 24 uur per dag zuipen en slecht buffet-voer naar binnen harken.
Wij kunnen blijkbaar ook praten.
Je zegt verder goede dingen, maar dat is de helaasheid der dingen.
goedemorgen, gaat het wel goed met jou? kennelijk is begrijpend lezen toch iets waar jij veel moeite mee hebt.
Wat jij aanhaalt is een vraag van me, ik beweer niks - of heb je de ’ vraagteken ’ in mijn zin niet gezien?
En als jij van mening bent dat ik totaal niet weet waarover ik spreek, stuur me dan netjes een privebricht ipv hier een poging doen jezelf ten koste van mij te profileren! Was zo netjes geweest, maar goed als jij hier op jij reageert, doe ik dat ook.
Verder on topic, de meest kostbare manier om vakantie te vieren in Zuid Europa is nog altijd een yacht huren met bemanning voor een paar weken. ( en niet kamperen zoals jij beweert = wie heeft hier geen verstand van waar hij over spreekt?)
En de achterliggende reden van mijn vraag die ik stelde is dat ik veel mensen gesproken heb op de oa de beurs en die gaven aan ’ mee te willen doen met de buren, en collega’s’ ( maar dat financieel eigenlijk niet, of net wel kunnen bolwerken) en vakantiegeld, overuren etc alles uit te geven aan een kostbaar horloge, boven hun stand doen en toch ’ omdat de anderen ’ dat ook doen vakantie willen vieren in Zuid Europa …maar ja ’ alles opgemaakt aan de Rolex dus dat wordt kamperen ipv een hotel, villa afhuren of een yacht '.
Ik denk dus dat je mij verkeerd hebt ingeschat, no hard feelings, op de volgende rikketik kunnen we het wegspoelen met een biertje als je daar behoefte aan hebt, fijne dag
Ik ben bang dat jij jezelf deze vraag even moet stellen…
Zijn bericht is geenszins aanvallend of beledigend. Lees het nog even rustig door zou ik zeggen.
Ook kan hij niet opmaken in die paar regels van jou wat je hierboven allemaal uitschrijft.
Ik zou zeggen neem een kop koffie en een
En vooral met een flinke korrel zout zoals dit topic is bedoeld!
Deze discussie kan oneindig duren…
Maar volgens mij is gewoon tussen de 60 - 80 % van de Nederlandse bevolking het gelukkigste met de massa en friet van Piet…
Hetzelfde zien we ieder jaar in eigen land als de zon wel schijnt… massa file naar het strand om daar vervolgens hutje mutje te liggen, al dan niet met Submariner om de pols…
Misschien goed om te realiseren dat hier misschien niet echt een volledige representatieve selectie van de samenleving zit. die 60 - 80 procent is echt niet allemaal horloge gek…
Zelf ben ik schuw voor de massa, maar submariner om de pols of niet, veroordeel ik een ander niet om zijn vakantie keuzes… sterker nog ben dr wel blij mee. Houdt de boel divers en mijn bestemming lekker rustig
Nice , zo waar.
Mensen vragen vaak heb je weeeeer een nieuw horloge? Ja maar heb ik niet gekocht en/of gedaan en jij wel? Het is inderdaad een keuze en men kan niet alles (behalve een paar).
Haha
Heren nou toch.
Doe gewoon chill.