Mooi hè.
Volwassen mannen die zich verheven voelen boven de rest van het gepeupel, maar die wel ruzie maken over de vakantie van een ander.
Mooi hè.
Volwassen mannen die zich verheven voelen boven de rest van het gepeupel, maar die wel ruzie maken over de vakantie van een ander.
goedemorgen, ik pak koffie en ga werken, dank voor je wijze raad, fijne dag
Nope aangezien het gros van de campeerders op de grote Spaanse ‘familiecampings’ een nep Rolex om de pols heeft. Ik durf te wedden dat 99% van alle merkhorloges en luxe tasjes van de dames in China geproduceerd zijn…geen illusies…
Dit jaar zitten we in huisjes en hotels (en een Airbnb) maar vorig jaar op een camping en volgend jaar weer - de kinderen genieten en ik bek overal tevreden met een boek en een biertje (en een bb58).
Meestal neem ik op vakantie (ja, wij houden wel van kamperen, maar dan wel op kleine campings waar weinig gezinnen met kinderen komen) zoiets mee.
Ik heb ook 1 Rolex gespot. Voor de rest veel Duitse ANWB stelletjes.
Ik vond het nooit echt een issue. Vanaf 7 maanden onze zoon meegenomen door Azië en midden America en is best te doen. Gaat een beetje om de mindset denk ik. Heel anders dan zonder kind maar nog steeds tof.
mooie optie weer wat geleerd, veel te groot voor mij maar ik houd het in de gaten
Precies, je leven moet niet ophouden omdat je kinderen hebt
Een camping vol Submariners?
Tijdens het rondtrekken door Iran heb ik geen enkele andere Dark Side of the Moon gespot. Vreemd he!
Ze zijn volgens mij 41 mm. Maar op nato volgens mij goed te dragen!
Die 45mm die op de site staat is inclusief de kroon. Is wat raar neergezet.
Iran niet je alledaagse bestemming, hoe vind je het?
Wat een discussies over soorten campings, profiel bezoekers etc. Ik kampeer al ruim 30 jaar meerdere malen per jaar en is me nog nooit ook maar een beetje tegengevallen!
De eerlijkheid gebiedt dat ik wel altijd een stenen 5 sterren tent had.
…als je dan kamperen moet…
Aa Iran😍. Staat nog op mijn lijstje. Vooral de kunst in moskeeën aldaar.
Al in de Vakilmoskee geweest?
Hoe is de algehele sfeer daar? Veilig gevoel of erg goed opletten? Uiteraard zoals overal afhankelijk van de, stad, wijk of tentenkamp, maar even kort door de bocht.
Ligt ook echt aan je eigen gevoel van veiligheid en mindset denk ik. Heb koppels met baby’s en kleuters gezien in de meest afgelegen plekken, van de jungle in Sumatra tot op vulkanen in Costa Rica. Het kan, maar je moet het aandurven lijkt me.
Hahaha, mooi man, horloge snobs en proleten die elkaars vakantie voorkeuren afkraken
Meine gute het verbruik…