Ik doe dit om zo weinig mogelijk te hoeven te lopen.
Niet op reageren joh, mooie beheersingsoefening deze. Juist lekker de hele dag de tijd om te genieten van je horloges.
Ik zou nooit met een Rolex op vakantie gaan.
Blijft in de kluis.
Ik draag gewoon mijn Oriënt Mako XL op tropical strap in Spanje
Was mijn eerste static line sprong. IK heb nog de “ouderwetse” manier gedaan eerst static line en als dat goed ging, je eerste zelfstandige sprong zonder instructeurs naast je
Ach, ligt eraan waar je heen gaat.
Twee en halve week Budapest, incl. F1, is meer dan uitstekend te doen . Wat een geweldige fijne top stad !!! Super openbaar vervoer !!! . Aardige behulpsame bewoners !!. ECHT een aanrader.
Onderstaand, in de “Tudor Only” m 'n , “Tudor raadsel”, “waar ben ik” ?
Geen Rolexen. Alleen ondergetekende
Budapest dus Foto genomen in Egypte (Hurgada) (2019), maar ook aanwezig in Budapest
Oris en Tudor.
Rolexen horen juist op een camping. Liefst in een
Ik zie het probleem niet.
Met vakantie naar het zuiden, dus warm en zweten en grotere polsomtrek.
Ik heb me aangewend om een horloge te dragen aan een riemlusje van mijn broek. Dus is het een quartz en zo licht mogelijk. En niet te duur want voet vakantie weet je nooit en ben ik niet zo zorgvuldig.
Deze dus!
Ik wil als Turkse Nederlander (Nederlandse Turk, Allochtoon, Nederlander met niet westerse migratie achtergrond, en meer van dat soort termen) wel ff een duit in het zakje doen.
Tudor Black Bay GMT (black dail) en Rolex 34mm datejust (van m’n vrouw) netjes in de kluis want we zijn op vakantie. Ikzelf met een Farer Lander en Apple Watch (voor het hardlopen) en vrouwlief met Apple Watch voor het eerst op de camping. De kids dragen immers nog geen horloge.
Ik heb jarenlang geluisterd naar de mening van mening Nederlander over all-inclusive hotels in Turkije.
Mijn god jongens. Wat is dit?! De armoede, de kneuterigheid. De masalitieit… Buren en Nederlandse vrienden drukte ons op het hart dat zo’n camping uitkomst zou zijn met de kids. Ik zal nooit meer op dezelfde manier naar hen kijken. Iemand in dit topic vergeleek het met een AZC. Ik zie het. HELEMAAL…
Volgende keer gewoon weer lekker meerder Airbnb’s paar met zwembad op onze Europese Tour.
Owja en dan over de subs. Ik heb hier meer subs gezien dan jaren in Rotterdam. Ik vond en vind de submariner een leuke horloge met eigenlijk iets te weinig karakter. Twijfelde of ik ooit zou willen. Nu weet ik het zeker: beter een andere horloge
Kusjes van een medelander.
Huur toch gewoon een huisje met privé zwembad ! Keus genoeg zowel op parkjes (niet zo mijn voorkeur) als daarbuiten. Doen we al jaren en bevalt uitstekend!
Yup. Vorig jaar precies dat gedaan. In Slovenië en Bosnie. Volgend jaar wat mij betreft. Moet alleen goed te berijden zijn met EV voor mij…
Nu las ik toch eerst “huur een kluisje” . Maar inderdaad wij huren ook vaak een huis mer zwembad. Zo relaxed.
Voor al die ‘Subbers’ is een kluisje op de camping wel aan te raden
Ik ben meteen voor de accelerated freefall gegaan, de 2de keer op de rand zitten voor je eruit springt was enger dan de 1ste keer. Kan nog precies het gevoel terughalen van de sprongen elke keer dat ik het in een film voorbij zie komen.
het lijkt me zo geweldig maar denk niet dat ik het zou durven
Nou inderdaad wat een azijngepis
Goeie tip
Ik draag op vakantie mijn Longines Hydroconquest door de dag (zwemmen, varen,…) en 's avonds (etentje,…) mijn Breitling Navitimer (lederen bandje). Ben hier super blij mee, en voor mij is het goed zo. Het is ook niet de bedoeling om ‘uit te pakken’ met mijn horloges. Kleine side-note: als het ooit echt de moment is, en het op een comfortabele manier kan, zou ik me ook zeker wel een Skydweller of iets uit een hogere pricerange kopen.
Maar wanneer ik ergens ben, kijk ik steeds wel erg naar welke horloges er gedragen worden. Ik ben nu eenmaal een liefhebber.
En dan merk ik wel dat er zoveel nepperds rondlopen, dat ik tegenwoordig enkel nog maar van de goed geklede man, meestal vanaf middelbare leeftijd geloof dat ze uberhaubt een echt exemplaar aanhebben, maakt me niet uit welk merk.
En dat vind ik wel zonde voor het aanzien van de hobby…
Hoeveel van die typische Temptation Island-kerels lopen er nu tegenwoordig rond met een neppe Rolex, Patek, AP, en dan zelfs RM’s,… gewoon beschamend. Wie proberen ze te foolen… Waarschijnlijk net hetzelfde type vrouw. Met burn-out wenkbrauwen en eveneens een berg fake spullen.
Soit, zonde voor de serieuze liefhebbers die wel zwaar over de brug komen voor een tophorloge.
Mooi verwoord