Ga je lekker Chris?
Dat lijkt me een verlicht idee.
Als Nederlandse Nederlander bied ik graag mijn excuses aan. Niet zozeer voor campings en institutioneel racisme, daar is genoeg over gezegd. Maar wel voor deze dingen:
- automatenkoffie
- zweterige broodjes kaas
- überhaupt skere koude lunches
- onze interpretatie van het woord salade
- boerenkool
- de wijze waarop verjaardagen worden gevierd
- buurtpreventie
Dat was ik, vrees ik.
Ik ben blij dat je camping ervaring je tot een zekere verlichting heeft geleid.
Eerlijk is eerlijk, k vraag me af hoe groot die groep mensen is, want ik ben in dit jaar nog niemand tegen genomen op de zaak of om me heen die een echt horloge niet droeg ten faveure van een fake.
Mijn lieve hemel wat een opsomming. Gelukkig merk ik daar zelf weinig van.
Kwestie van je eigen keuzes maken fate, maar goed excuses geaccepteerd
Geregeld even onsmakelijk als kamperen.
Zo’n lauwe bak chloorwater…
Beter zee of oceaan betreden.
Beter een andere camping.
Ik ook niet. Maar niet iedereen heeft de vrijheid om zich aan bepaalde dingen te onttrekken. Het is wat het is.
Emigratieplannen Fate?
Ik maak dat zelfs in Denemarken… zeer populair bij mijn Deense vriendenkring.
Ah dat is het beste ooit… van die kleffe witte puntjes met bona boter en dan een dikke plak kaas erop… lekker plat maken ook … the best
Seamaster chrono. Gaat ook het zwembad in, maar dan wel extra zwembandjes om, om niet te verzuipen.
Bovendien kun je er in geval van nood de haringen mee in de grond slaan.
Ik vraag me af wat er mis is met het vieren van onze verjaardagen?
Gezellig toch, met zijn allen aan tafel of om de salontafel, hapje en drankje erbij. In de zomer heerlijk buiten net de bbq. Zal in andere landen vast niet heel anders zijn.
Geheel mee eens, op de boerenkool na…
Zit hier op een Zuid Spaans strand en nog geen sub om iemands pols gezien. Daarentegen wel een gps om een enkel
Lastig klokkijken maar zal wel lokaal modedingentje zijn.
Heerlijk! Met spek, goede worst en uitjes.
Overigens vind ik de lokale buurtwacht hier ook best chill hoor; pakken best wat inbrekers voordat de politie ook maar in de buurt is…
Denk eerder iets van justitie, die graag weet waar meneer zich begeeft… zowel de drager lijkt mij niet de typische garmin gebruiker maar ook de enkelband lijkt weinig weg te hebben van een smartwatch….
Joh…
Was grapje, bleef ie wel uit de buurt van het peuterbadje? Of begon het toen te piepen.