Camping vol Submariners!

Waar de Seamaster thuis hoort :grin:

2 likes

Een beeld zegt meer dan duizend woorden

6 likes

In die all inclusive resorts op Mallorca ook veel Duitsers met subs. Daar ga ik er wel vanuit dat de meeste echt zijn, gezien de absurde prijzen van 600+ euro per nacht, kan die Rolex er ook wel vanaf.

Verschrikkelijk.
Laatst nog zo’n kampeerfilm gezien.
1917 heette die.

3 likes

Heerlijk toeven op de camping in Nederland op een uurtje rijden met een Belgisch speciaaltje nergens een gelijke gezien op de hele camping :wink:

10 likes

Komt omdat 't geen sub is.

1 like

https://forum.viva.nl/index.php

1 like

Wat hou ik toch van Japan als het over kwaliteit gaat.
Ik ben er nooit geweest. Maar heb het idee dat een Japanner niet snel de kantjes er vanaf zou lopen.

Ik noem als voorbeeld: Bij vismolens heb je de Shakespeare 2200 serie.
Deze zijn er in Made in Korea en Made in Japan.
Waar de Koreaanse zo in elkaar gezet zijn hebben de Japanse versies net even een ringetje her en der van bv 0.2mm tegen de speling. Ik hou hiervan Perfectie!

Net als met de Skx (waar ik overigens nooit verschil heb gezien tussen de normale en de J versie) Zijn de Japanse Shakespeare molens veel populairder.

3 likes

Hoe ik me voel na het lezen van deze post:

IMG_6783

5 likes

Fantastische film. Dat dan weer wel.

2 likes

Voor mij is de aanschaf van een Rolex voor mijzelf. Kan me niet bommen als andere mensen denken dat ie nep is… Als ik maar weet dat ie echt is.

1 like

Komt goed uit dat ik Duits kan :rofl:

Inderdaad ik heb ze ook wel eens gespot…van die sportschool gasten met een dikke sub (wel een mooie klok begrijp me niet verkeerd) om hun pols, totaal alle aandacht willen hebben bij het zwembad, alle namen van de kinderen getatoeëerd en één van de tig totaal niet luisterende kinderen heet altijd, maar dan ook echt altijd…Delano.
Ik ga wel op een rustig resort op Bali zitten :wink:

10 likes

Klinkt een beetje jaloers.
Stiekem wil jij ook wat aandacht bij het zwembad.

2 likes

Van vrouwelijk schoon wel ja :wink: jij snapt hem!

Misschien moet je ook eens naar de sportschool gaan

1 like

Van het vrouwelijk schoon dat daar op valt hoef ik geen aandacht hoor… :crazy_face:

5 likes

Heb wel eens een camper overwogen maar ook dat werd m niet, zó primitief, niets voor mij.

9 likes

Da’s een hele campert :joy::+1:

1 like

De campert van Gradus, Delano, Regina en tante Nel hahahaha

2 likes