Gezelligheid creëren en vroeg kerst vieren
Lekker met mooi weer een nachtje in een glampingtent op camping de Paal in Brabant om te proberen. Vonden onze kids toen ze die leeftijd hadden helemaal fantastisch: heerlijk zwembad en prachtige kleine kinderboerderij in bosrijke omgeving. Ook een aardig restaurant op de camping daar destijds.
Wij houden nog altijd van glampings. Onze kids zijn inmiddels 14 en bijna 17 maar vinden het heerlijk. Zomers 2 weken naar Italië in luxe chalet, in oktober nog een weekje naar Turkije. Betere vakanties kunnen ze zich niet wensen. En daarmee, hoe cliché, ook wij als ouders niet.
Overigens neem ik mijn horloges ‘gewoon’ mee en draag ik die ook. Ook bv mijn Explorer 2 gaat gewoon mee het water in. Een ieder moet lekker genieten op zijn/ haar eigen manier en doen waar ze zich goed bij voelen.
Sfeer en beleving Jurk, sfeer en beleving.
Blijft een gaaf ding Erik!
Een mooie oude generatie PO in 42 zou ik ook wel lusten om toch een duiker toe te voegen.
Bedankt Tom. Ik kan m van harte aanbevelen. Ik zou zelfs adviseren hem (goedkoper) zonder staal te kopen en lekker op rubber te dragen. Comfortabele en zorgeloze vakantie metgezel.
Eens. Met die oranje bezel
Tsja, een camping vol subs is nu eenmaal “camp”; net zoals de Village People “camp” zijn … veel bling bling en weinig “echts” ertussen. Helaas …
Dit wist ik niet, zo leer je nog eens wat!
Nieuw voor mij dus. Bedankt voor de info!
Misschien vindt ze dit ook wel leuk
https://www.simonshoek.nl/verhuur/simons-boomkampeerton-nr.-1
Leuke tip! Bedankt!
Kun je iets meer vertellen over de ‘voordelen van camperen’?
Ik vraag dit voor een vriend.
Ik ga met elk van mijn drie kinderen elk jaar één nachtje kamperen - met volledige uitrusting van de decathlon. Ik kom uit omgeving Amsterdam en zou aanraden camping zeevangshoeve in Edam of Ormsby Field in Castricum, of anders een andere kampeerderboerderij (dat vinden mij kinderen leuk iig)
Denk als je daar zo naar moet vragen ik een hele waslijst kan opnoemen maar je je er niet in gaat herkennen Ik hou van het buiten zijn, het feit dat de kinderen zich uitstekend vermaken met legio nieuwe vriendjes, het de hele dag in m’n zwembroek lopen etc etc
Op het strand van Moraira ook veel Rolexen. Heel veel zelfs. Grote bundels in de handen van de vele handelsreizigers die hier hun boterham proberen te verdienen… Ook Cartiers trouwens.
Als ik dat dan zie, denk ik gelijk bij iedere Rolex die ik bij iemand om de pols zie, en die zijn er hier opvallend veel, zou het er één zijn??
Ik geloof wel dat de meesten echt zijn gezien de honderden ommuurde villa’s en dikke auto’s die er rondrijden…. Of toch niet??