Camping vol Submariners!

Hier op Ile de Re al een paar mooien gezien maar nog niet 1 als deze :sunglasses:

15 likes

Zei er iemand CAMPING !?

15 likes

Dit lijkt me wel een geschikt topic om dit te vragen:

Mijn dochter (5) wil graag een keer kamperen. Nu zijn wij meer van de 5 sterrenhotels. Mijn vrouw is er zeker niet het type voor en weigert resoluut.
Nu leek het mij een ervaring die ik mijn dochter niet wil onthouden, dus heb ik haar beloofd om samen een keer een nachtje te gaan kamperen. Ze herinnert mij er nu elke dag aan en vraagt wanneer we gaan.

Ik heb dit zelf nog nooit gedaan. Iemand hier tips wat leuk is om een weekendje heen te gaan? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? (En kan ik gewoon een Explorer dragen of word ik dan uitgelachen omdat ik geen Sub heb?)

11 likes

Bij Preston Palace op de parkeerplaats

4 likes

Even voor de duidelijkheid. Die lichtjes heb je uit Nederland meegenomen om op de camping op te kunnen hangen, of niet?

2 likes

Ondanks dat de bijdehante grappen door mijn hoofd schieten ga ik je voorzien van een serieus antwoord: kies de gulden middenweg!

Ik zit met de kids (5 en 2) op een camping in de Dordogne, maar wel in een chalet met betere voorzieningen dan het gemiddelde 5 sterren hotel.
Mijn vrouw heeft een bloedhekel aan kamperen en ik zelf ben zeker voor het principe dat de vakantie een upgrade moet zijn van de dagelijkse sleur. Maar voor de kids is het campingplezier ongeëvenaard, wat ook weer bijdraagt aan een ontspannen vakantie voor papa en mama :grimacing:

Overigens ben ik hier nog geen leuke horloges tegen gekomen, zelfs geen nep Subs…

6 likes

Lekker hoor. Een echte Ichiro Hattori. :facepunch:t2:

Zonder gekkigheid. Kampeerder in hart en nieren hier.
Volledige inboedel en tenten mee met 3 kinderen op pad. Over het algemeen ergens in de bergen.
Franse Alpen, Dolomieten of Oostenrijk.

Gezamenlijk toiletgebouw, af en toe pech met hygiëne. Interesseert mij geen zier.

Voor mij is het ultiem ontspannen. Ik slaap beter in de tent dan in een gewoon bed. :man_shrugging:

MTB gaat altijd mee voor het betere enduro werk.

En ja, op de camping zit mijn 15 jaar oude Sea-Dweller om de pols. Mijn betrouwbare werkpaard die het altijd doet en met activiteiten altijd om de pols zit (muv het MTBen). Met mijn andere horloges ben ik voorzichtiger. Deze is hufterproof.

Overigens is hij nu voor onderhoud weg en draag ik mijn Polaris op de camping, maar dat is een uitzondering.

Heeft niks te maken met status, show of iets anders en eerlijk gezegd ben ik op de campings waar wij komen nog nooit een kostbaar horloge tegen gekomen.

24 likes

Camping op loop afstand of met gratis bus naar centrum van Luxemburg stad. Luxemburg goed aan te rijden, prachtige camping ik t groen. En Luxemburg stad ook leuk en genoeg horloges te zien tussendoor.

4 likes

Dan hebben we elkaar mis gelopen, ik heb meestal wel een paar horloges mee. En geen 3 maar 4 kinderen :joy:

1 like

Nah, eerder Fallkniven. Wél Japans staal, dat wel.

Ah ja dat is wel zo fijn. Dat in de ochtend de was is gedaan en je bandplooi-short er weer schoon en geperst bij hangt, wel zo prettig als je net je keuze maakt welke champagne je gaat drinken aan het ontbijt. :sunglasses:

8 likes

Manufacturing

Fällkniven is a Swedish company, but most if not all of its production is done by subcontractors. Early F1 knives made of ATS34 steel were manufactured in Germany by Linder-Solingen. Production has been moved to Seki Japan since Fällkniven replaced ATS34 steel with VG-10and 3G (SPGS-powder steel) core laminates, in its products. Hattori manufactures all of their fixed blades, and Moki manufactures their folders.

3 likes

laat deze in Seki maken bij Ichiro Hattori.
Zelf kunnen ze deze prijs/kwaliteit niet leveren.

2 likes

Nou, eerlijk gezegd, ja. Betere verlichting dan die bouwlampen die bij de tent horen :raised_hands:t3: mooi wark :grinning_face_with_smiling_eyes:

Vette lampies toch :grinning_face_with_smiling_eyes: Wij vinden een camping (tent) dikke prima, voor ons geen hotel of ander soort harde infra. Het is maar net wat je gewend bent en welke eisen je hebt of stelt. Tentje is het gezelligst, paar extra lampies erbij :tada: Ik zag gisteren volgens mij wel een Rolex bij het zwembad, zal vandaag eens beter kijken :face_with_monocle:

2 likes

Wij hebben de lampjes ook mee. :upside_down_face:

3 likes

Ingerichte safaritent op 1 van de 5 sterren Yellow Village campings, alle voordelen van camperen maar wel een boxspring en eigen badkamer. En ruimte om je heen dus niet je buurman boven op je ontbijtbordje. Wij gaan vaak naar Lous Seurrots, goede restaurants en surfmogelijkheid op loopafstand.

2 likes

Wat is dat toch met die kerstverlichting :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:
Kan iemand mij dat toelichten?

3 likes

In tegenstelling tot deze hotelganger, laat ik mij vanaf de camping niet uit de tent lokken :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes