Ik heb ook geen idee wat het nut ervan is. Misschien voelen ze zich minder schuldig omdat ze ook een originele hebben. Maar nogmaals, geen idee.
Hoe kansloos en leeg is je leven dan inderdaad. Dan draag je het dus puur voor een ander en niet voor jezelf.
Ik draag een horloge omdat ik het mooi vind en een bepaald gevoel geeft. Dat gevoel gaat een replica me nooit geven, dus ik zal nooit snappen waarom iemand dat draagt. Ook niet als die persoon een echte thuis heeft liggen.
Simpel. Als de dood dat er een veegje of swirl op de kast of band komt. De replica dragen met de wetenschap dat het de buitenspeelversie van de genuine thing is.
Supertreurig, dat dan weer wel…
Als je bang bent om een echte te dragen, het risico dat ze je een klap in je nek geven is met een replica net zo groot als bij een echte.
Die knulletjes weten het verschil niet tussen echt en fake, dus wat is de achterliggende gedachte om de echte in de kluis te leggen en een fake te gaan dragen ??
Tja, als dat de reden is dan is het inderdaad wel erg sneu…
Ik haal het gemiddelde echt goed omlaag ik heb een bloedhekel aan op vakantie gaan. Als ik op Schiphol aankom heb ik al genoeg avontuur gehad en dan hebben we het over de heenreis. Misschien een keer een weekend weg maar dan is het voor mij een moetje en mijn tijd uitzitten. Ik heb er gewoon niks mee.
Ik vind het een hele relevante toevoeging. Ik ben als typische Hollander opgegroeid met Franse campings. Heb daar leuke herinneringen en pleit er elk jaar weer voor. Mijn vriendin heeft een niet-Nederlandse achtergrond en snapt er geen zak van. Dat je 2 weken in een caravan gaat wonen terwijl je hypotheek gewoon doorloopt. Het is toch ook een cultureel dingetje. Toch goed dat je het geprobeerd hebt
Nog steeds geen water gezien, zie ik
Daar kunnen die Turkey specials toch niet tegen?
Maar niemand kan hem zien achter dat privacy screen.
Zoals ongeveer 85% van het Nederlandse wagenpark gefinancierd of geleased is, is 85% van de Rolex’n die je ziet fake.
Of gefinancierd…
Is dat serieus een ding? Met een auto of caravan etc. Kan ik het mij nog wel voorstellen (al zou ik dat zelf niet zo snel doen) maar zo’n luxe product wat je niet nodig hebt financieren klinkt vrij debiel.
Dat hij zich blijkbaar genoodzaakt voelt is slechts jouw perceptie. Wellicht geeft het meer context (en dat denk ik).
Denk je dat echt? Dat mensen een polshorloge financieren.
Geld lenen voor een Rolex klinkt debiel en is het ook echter in de roaring 2022 kon beter een AD Rolex financieren dan een wasmachine …
Serieus??
Doe jij dat dan, een Rolex kopen op de pof?
Nope
Ik heb van mijn vader en moeder geleerd om eerst te sparen, en dan pas te kopen.
Alleen voor een huis leen je geld.
Zo heb ik dat geleerd en zo ga ik met geld om.