Ze leek er wel op
Zo was ik in Maart dit jaar op Bali met mijn eigen omgebouwde Steeldive… en nu in Thailand.
Denk niet dat ik ooit een Rolex zal kopen… 2x per jaar op vakantie spreekt mij meer aan
Als je bij deze foto nog steeds naar het horloge kijkt is er iets mis met je vind ik.
Dat horloge is veel te klein!
Wat kan die massa jou schelen… Die van jou is afbetaald
Dat begrijp ik ook niet. Ik koop en draag een horloge omdat ik het mooi vind en kan betalen. Het kan me niks schelen of iedereen ermee loopt of dat de meeste mensen het lelijk vinden.
Wat is er dit jaar zoal gespot op de camping (in de rij voor broodjes)?
Was ook mijn eerste gedachte!
Die onderste is lastig rijden. Als de brug iets te laag is
Wacht ff , jullie hebben vakantie ?
Ik heb deze zomer bij de kassa van de campingwinkel een paar Daytona’s gezien. Bij jonge gasten met nektasjes, meestal bicolor.
Veel heren met overgewicht zonder shirt…
Niet op de camping maar wel op vakantie erg veel Moonswatches gespot. Leuk om te zien.
Zo mag ik het horen !
Mijn hele leven op campings gestaan. Als ik een rolex had ging hij in de verkoop en zat ik met de bips in een vliegtuig naar een verre bestemming🤭
Geen camping maar wel een festival in België aan het strand. Verbazingwekkend genoeg, niet de sub die er bovenuit sprong, maar de GMT. Echt hopen, Pepsi’s, batman, sprite, "bruce wayne (belachelijke naam), alsof ze gratis af te halen waren bij de AD.
Zullen er veel nep zijn? Goh, waarschijnlijk. Maar het is ook wel een festival wat het rijker volk aantrekt, dus ik gok ook dat er gewoon een heel hoop een mooie sponsoring van de papa hebben gekregen.
of in de poedersuiker doen
Heren met Nektasjes? Over welke bevolkingsgroep hebben we het?