Camping vol Submariners!

nabij het dorp waar ze kleurrijke broeken verkiezen en korte broeken verachten?

Laat me raden: op Wecandance?

Hier haak ik al af…

Dito! Ik kwam in een shuttle in Sequoia National Park een familie tegen waar de vier zoons een Moonswatch droegen (en vader een non-Swatch Blancpain Fifthy Fathoms). Ik vind de Moonswatch niets maar dit was wel om aan te gluren :sunglasses:

2 likes

Dit topic gaat toch niet over festivals? Of kon je je afgunst gewoon niet langer onder stoelen of banken steken? Wat een kutverhaal zeg. De ene helft nep en de andere helft van het geld van papa? Zo zie jij de wereld?

3 likes

Gelukkig geen camping :see_no_evil:

Na de eerste brug merk je daar niets meer van :joy: :sunglasses:

Aan de ene kant mag je niets nep noemen want dat is afgunst. Aan de andere kant zijn nep horloges gewoon echt pauper.

Zitten volgens mij genoeg super clones in de markt waar niemand wat van kan zien op het eerste oog. Dus lekker laten gaan zeg ik. Wil iemand rondlopen en het mannetje zijn met een nep horloge daar hebben ze alleen zich zelf mee toch ? Mand

Ps dit is niet naar jou gericht @JPM btw !!

4 likes

Ik denk glazenwassers/stucadoors.

Camping en Rolex is volgens mij een scheve prioriteit. Voor oedereen anders natuurlijk.

Ik heb liever een vakantie villa met prive zwembad en een Seiko…

5 likes

Ik ben blij dat er weer wat leven in dit topic zit. Vorig jaar smakelijk mee gelezen.

1 like

Ik heb liever gewoon allebei :expressionless:

2 likes

Ik was deze zomer op Lanzarote, weliswaar niet op een camping maar in een hotel, maar wat opviel als de lokale markt op woensdag en zaterdag was geweest dat je veel Daytona’s en Submariners om de pols zag zitten met een tikkende secondewijzer :joy:

9 likes

Scherpe ogen hoor :eyes:

4 likes

Schitterend

1 like

In Torremolinos deze zomer héél veel mensen gezien die een “Rolex” om de pols hadden.

En ook wel mensen gezien die een ROLEX om hadden.

2 likes

Ik had mijn Daytona ook mee naar de camping, mijn nektasje was ik alleen vergeten

16 likes

Als je Seiko koopt heb je daar idd geld voor over :rofl:

Ja maar die kopen dan het horloge voor de heritage en de techniek van het horloge! Vakman herkent vakwerk zeg maar

@TheWornWatch Of je je even wilt introduceren.