Camping vol Submariners!

Ja, die 28800 bph haal je er zo uit. Kan toch niet tippen aan 36000bph.

:rofl:

1 like

Wij moeten nog op vakantie. A.s. zaterdag naar Italië in een chalet op een camping. Met een eigen wc en badkamer, maar in de ochtend wel in de rij voor "verse broodjes":grimacing::wink:
Rolex en consorten heb ik niet, dus de Vario en de Citizen gaan mee. Die zal ik niet tegen komen denk ik.
En ja… de naam van mijn dochter staat op mijn onderarm geprikt. :smirk:

3 likes

Zakemannen moeten we steunen natuurlijk!

Correct

Nog correcter!

Mijn post sloot perfect aan bij de rest van de discussie in de comments. Aangezien ik zelf 2 Rolexen heb zit afgunst er zeker niet in. En zelfs al had ik geen rotte cent, ik gun mensen hun plezier, als komt het van de papa.

Tip van de dag: Een gembershotje helpt tegen maagzuur.

12 likes

Fijne vakantie! Zonder Rolex zal de vakantie echt niet minder zijn😉

3 likes

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

Je moet je eerdere bericht eens hardop lezen terwijl je een soort Spongebob nadoet, dan snap je hoe het voor een ander leest.

3 likes

Riep je mij?

16 likes

Eentje nog dan :grin:

4 likes

Lees jij dat van jou dan even in de stem van Mr Krabs?

Als je niet denkt dat op een festival een hoop horloges nep zijn, tja. Ik zeg ook “waarschijnlijk” aangezien er eerder in het topic al mensen bezig waren over hoe een groot deel van diegene in de rij wel nep zullen zijn.

Ga nu even op iemand anders zuur doen, of zwijg gewoon lekker. Groetjes

1 like

:popcorn::sunglasses:

4 likes

Weet ik niet, zijn genoeg lui die helemaal lijp zijn van kamperen en ook een Rolex hebben, heb er zelf helemaal niks mee en blijf liever thuis dan dat ik moet kamperen, maar een goed chaletje/huisje op een camping helemaal prima! Hartstikke leuk voor de kinderen.

Ik kom denk ik op de verkeerde plekken want zie nooit echt horloges op vakantie.

1 like

Dan zoek je iets binnen NL? Ik was laatst bij citykamp Valkenburg, leuke chaletjes of zelfs een pipowagen. Gaf een prima kampeergevoel met goede faciliteiten haha. Of wil je echt heel basic?
download (1)

2 likes

Swag tasjes noem ik die. Samen met Adilettes en witte sportsokken, flink gegeleerd haar, tattoo hier en daar en sportschoolfiguur. In Vietnam dit jaar ook aan de lopende band gezien, ik vroeg me werkelijk af wat zij daar deden.

3 likes

Ik draag zelf dit op de camping :grin:

Alleen geen gegeleerd haar @SuperC :cry: voor de rest klopt jouw beschrijving nauwkeurig.

12 likes

Ok, dat snap ik, maar je kan je baard ook geleren :crazy_face:.

Nou weet ik toevallig dat je een volwassen kerel bent, dus ik ben oprecht verbaasd over deze horreur.

Maar de hamvraag….heb je ook zo’n tasje :sweat_smile:?

Vietnam ? Dat zijn sowieso Australiers. Bouwvakkers ook wel Tradies genoemd.
Die verdienen een godsvermogen daar.

Gaan heel vaak naar Indonesië en goedkopere SEA landen.

Handig voor als je hem vergeet?!? Maar goed, ik heb een neef die zijn eigen naam in het Hebreeuwse alfabet heeft laten zetten.

Je hoeft geen Rolex te hebben om totaal vrij te zijn van afgunst omwille van die horloges. Er zijn wel te veel mensen die dedain met afgunst verwarren.

:smiling_face::smiling_face:

Zo fout.

Voor mij klonk zijn bericht eminent logisch. Er zijn veel posers in de wereld. Dat is de afgelopen 20 jaar een epidemie geworden, sinds Instagram en TikTok bestaan. Toch een keer belasten, verbieden, en ontmantelen, die platforms.

Influencen. Of geïnfluenced zijn.

Hier in Toscane nog geen in het oog springende horloges gezien, overigens. Strasbourg ook niet.

Misschien is dat wel waarom ik niet echt op campings of festivals kom.

3 likes

Doet me altijd denken aan de heuptasjes van de jaren 90. :see_no_evil: Ook al zie je er (met name op vakantie) nog weleens boomers mee.