Camping vol Submariners!

Die zijn hardstikke in bij de jeugd. Hoe meer retro des te beter.

Ze spraken vloeiend Brabants :joy:

8 likes

Thanks voor de tip! Mijn post is inmiddels al een jaar oud en in 2023 is het van kamperen niet meer gekomen!

Maar toevallig ga ik over een week alsnog 3 dagen samen met mijn dochter (6). Superleuk! Alle voorbereidingen samen alleen al: camping uitzoeken, tentje gekocht, lijstje maken etc. echt quality time!

Ik ben momenteel even Rolexloos na de verkoop van mijn Explorer dus een Rolex op de camping wordt het niet voor mij. Waarschijnlijk neem ik een Squale mee. Ik zal t.z.t. wel even een foto droppen.

3 likes

Hup, weg sfeer.

8 likes

naja voor de meeste mensen in Nederland is dat óók Down-under

6 likes

Nooit begrepen dat kamperen…

IMG_0910

Prioriteit zeker, maar scheef? Weet ik niet. Hoe vaak kun je immers een fatsoenlijke villa huren voordat je quitte speelt op een Rolex. Twee keer?

Idd handig voor later als ik in een demente fase aanbeland ben.:grimacing::rofl:
( gelukkig heb ik maar 1 kind :smirk: )

1 like

Of zoals wij hier in de Randstad zeggen: Afrika begint bij de Moerdijkbrug.

Hier (toscane) geen camping. Wel een zwembad waar ook andere mensen in zwemmen. Dat is de eerste stap.

En een Sub natuurlijk. Spotscore: 1 daytona en 1 pepsi.

12 likes

Geen idee over quite spelen. Maar wel ANDERE prioriteiten en smaak. Dat zeg je beter dan ik.

Ken genoeg mensen die met veel plezier naar de camping gaan, heeft zijn eigen charme. Even los van de horloges.

Wat ik wel zou weten is dat ik niet 1 maand in spanje zou vertoeven in een huis met zwembad als ik een mooi Rolex zou kopen. En voor mij is die keuze snel gemaakt. To each his own.

1 like

Hoeveel super clones zullen er tussen zitten denk ik dan. Die kunnen zeer mooi uitgevoerd zijn, en iemand heeft niet zo veel in fabricage geïnvesteerd als ze niet te slijten zijn.

3 likes

Ja ze kunnen doorgaan voor echt. :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik neem aan dat niemand naar de camping moet, omdat hij zijn laatste centen aan een Rolex heeft uitgegeven. Er zijn hopelijk weinig mensen die iets anders moeten laten omdat ze een bepaald horloge hebben gekocht. Een horloge is een luxeproduct wat je zou moeten kopen van geld dat je kunt missen.

Was je het hek vergeten op slot te doen of zijn ze er overheen geklommen? :wink:

11 likes

Gezellig!! Hebben jullie een fototje samen? :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Haha heb nog wel een Cartier planga voor je :stuck_out_tongue:

Niet om Rolex af te branden het is een mooi merk met rijke historie.

Maar de meeste kopen nu Rolex gewoon voor de flex of omdat het een mijlpaal is of omdat het trendy is.

Wij leven een beetje in een bubbel op HF want hier kopen mensen een Rolex voor misschien andere redenen… :wink:

Natuurlijk heeft Rolex hier zelf een flinke hand in gehad door zo goed te zijn in hun marketing en naamsbekendheid!

Komt er ook nog eens bij kijken dat veel mensen er gewoon van uit gaan dat ie nep is “Mooie Rolex , is ie echt ?” Is dat dan afgunst ? Misschien? Ik denk dat het ook niet helpt door hoe veel mensen met een namaak lopen. Zelfs als je een echte hebt loont het dan te zeggen dat ie nep is, anders heb je zo een stok / mes / pistool in je nek.

Dat word dan nog versterkt door naar de camping te gaan.

Je zou denken dat het niet echt het normale gebied is van iemand die 12/15k kan stuk slaan op een luxe product. Al kan een 4 weken vakantie met drie kinderen net zo duur zijn als een compleet verzorgde vakantie naar de Malediven voor twee. Ligt ook echt aan het type camping natuurlijk.

Het is gewoon een beetje clash of cultures. De oude garde vind het niets , de nieuwe denkt gezellugh.

1 like

Hou nou eens op allemaal. :joy: Iedereen doet alsof mensen op een camping in ballingschap zitten. Het is heus vrijwillig hoor. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Is wel een verschil tussen een eco camping in de bergen van Slovenië en een sleurhut parking bij het Garda meer.

Bij de laatste is het net alsof je naar monkey world gaat maar dan is het ook nog eens 40 graden warm.

7 likes

Ja ongetwijfeld hoor. Ik heb altijd met veel plezier gekampeerd in Kroatië toen we nog met z’n tweetjes waren. In een eigen tentje, maar wel met een Nespresso machine mee. Heerlijke vakanties gehad. :smile: :raised_hands:

1 like

Haha heerlijk ! Ik heb ook altijd een gas fornuisje bij. Maar dan ben je dus weer gelimiteerd aan oplos koffie enzo. Kga eens met een French press proberen of met een percolator.