Camping vol Submariners!

Die kende ik nog niet. Hier is het hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt. Niet persee op Dordrecht gericht maar op alles boven de sloot.

Mooie Rolex trouwens :smiley: :ok_hand:

4 likes

:fire: :rofl:

toch weer de poersuikerbusiness dan? :thinking:

Je doet het verkeerd…

Tjah, je hebt mensen zonder Rolex en met Skoda die wonen in een villa en mensen met Rolex en AMG (-line) die wonen in een sociale huurwoning… Keuzes… (de enige juiste is natuurlijk zorgen dat je genoeg geld hebt voor beide, maar dat ter zijde)

Dat is een vakantie ook. En we weten allemaal dat er natuurlijk plenty mensen zijn die droog brood eten om maar met een ouwe Rolex en een private lease Mercedesje te kunnen doen alsof ze succesvol zijn. Kun je Rolexen niet ook gewoon leasen tegenwoordig trouwens? :thinking:

:rofl:

Pfff, ok ik ben weer bij… iemand nog wat gesport in de rij voor het stokbrood vandaag?

7 likes

Er zijn natuurlijk verschillende redenen waarom iemand een Rolex koopt. Ik heb zelfs wel eens gehoord dat er mensen zijn die het echt een mooi en kwalitatief goed horloge vinden. :wink:
Het ging mij niet om de reden waarom, maar om de suggestie dat er mensen zijn die op andere zaken, zoals een vakantie, moeten besparen om die Rolex te kunnen kopen. Ik hoop toch echt dat dat uitzonderingen zijn.

Sommige mensen vinden kamperen gewoon leuk en volgens mij bestaan er ook hele dure caravans en campers, waardoor het niet per se een goedkope vakantie is. Ik denk dat je niet aan iemands manier van vakantievieren kan zien hoeveel geld hij heeft. Net als je dat bijvoorbeeld ook niet aan iemands auto kan zien. Je ziet hier in de auto-topics ook vrij eenvoudige auto’s van mensen met een duur horloge voorbij komen. Dan zeg je toch ook niet dat dat niet met elkaar overeenkomt? Gewoon een kwestie van voorkeur.

5 likes

Wel eens gehoord van …? … :roll_eyes::pie::balloon:

“Deze vorm van kamperen is vooral in trek bij 21e-eeuwse toeristen die op zoek zijn naar moderne faciliteiten, zoals Wi-Fi, en die het avontuurlijke escapisme van kamperen willen ervaren.”

:grimacing: :man_facepalming:t2: Iemand een wikipedia account en 5 minuutjes om dit even te herschrijven?

Maar even terug ontopic; het gaat hier om de tegenstelling van Rolex op de massa camping natuurlijk…

Je herhaalt precies wat ik dus zeg. Ging toch om
de algehele perceptie dat kamperen pauper is? Naja dat hoeft dus niet zo te zijn :slight_smile: dat weet ik ook wel !

1 like

:astonished: :balloon: :roll_eyes: en tóch … :pie: :sunglasses:

Kijk, jij snápt 't @Luxata … i.t.t. @R_B

geen idee waar je het hier over hebt :man_shrugging:t2:

1 like

Volgens mij kan je dan het zelfde geld beter aan iets anders uitgeven. Maar dat is een verschil van smaak/ mening.

2 likes

Nee hoor, met zo een Bialetti heb je altijd een lekkere verse Espresso😬

7 likes

Ik lees heel veel over het wel en wee van het fenomeen camping maar ik mis de vraag welke Submariner?

Als het exemplaren zijn tot 1980 dan wil ik mijn tent er misschien nog wel opslaan maar voor alles wat daarna komt. Eh, nee. Laat maar

Ik zoek ook nog een neppe Submariner met een echte ETA kloon om op de camping te dragen dan kan de Rolex Sub in de kluis blijven.

1 like

Gewoon een superkloon kopen joh niemand die het verschil ziet.
:wink:

Is dat trouwens een 14060? Waarom zou je die in een kluis leggen ? Als ie gemoost word koop je zo een vervanger van de verzekering. Gewoon lekker dragen !

Ik heb een heuptasje bij me ja :astonished:

Die ik trots draag op vakanties en van tijd tot tijd met een festival.

1 like

Over een paar jaar win je zo’n Rolexje bij één volle rij tijdens de wekelijkse bingo op de camping…

FTFY

:crazy_face:

1 like

Ze delen ze niet uit hé. Het is meer een soort polsbandje voor de all inclusive

3 likes

Dit dus👌 Het blijft me verbazen dat veel mensen denken dat als je op een camping verblijft, je altijd in een tentje ligt zonder voorzieningen.

2 likes

Bialetti rules!

Bialetti

2 likes