Nu heb ik niets met camperen maar wat is inderdaad het verschil tussen met zijn allen op de camping of met zijn allen in een hotel?
Bij het hotel hoef je niet je eigen handdoek mee te nemen om op je plekje bij het zwembad te pleuren om 8 uur 's ochtends
Maar wel bij allebei in de rij voor het ontbijt/ stokbroodje. Hoe je het ook wendt of keert, beiden zijn gewoon een vorm van massa toerisme.
En in dezelfde file weer terug naar huis.
Prettige vakantie Maus!
Da’s een museum
Lekker Maurice geniet ervan.
Op natuurcampings, met rustige staanplaatsen, aan mooie meren heb ik dat nog niet meegemaakt…
Campings, hotels, …, alles zijn voors en nadelen. In beide heb je categorieën waar je niet wilt zijn . Met of zonder sub. Heb overigens geen sub, zou het wel willen
.
Op de camping waar ik stond waren dit soort combi’s geen uitzondering (nog afgezien van de aso grote campers).
Zouden die een Rolex kunnen betalen denk je?
En het mooiste: geen Rolex gespot; ook niet bij mezelf
Dat was dus het punt. Of je nou je eigen of een hotel handdoekje bij het zwembad neerlegt, wat maakt het uit. Beiden zijn…
Ik ook niet, maar daar heb ik ook nog nooit een rij Roflexende loodgieters bij de campingwinkel gezien.
Overigens gebied de eerlijkheid om te zeggen dat ik sinds een jaar of 25 hooguit een enkele keer als dag bezoeker op een camping ben geweest. Maar ik vertrouw op de getuigenissen collega HF leden in dit draadje
Beetje armoedig dit, zo’n sleurhut van de schoonfamilie op de parkeerplaats van je vakantiehuisje. Waar laat je nou je Aston?
Zag die XM later nog met een trailer met een oud, maar zeer net, Dafje erop rijden
onmogelijk om niet leuk te vinden
Ik heb twee manieren van kamperen. Of in mijn hippiebus. Alle luxe heb ik dan bij me. Of op de motor. Dan heb je weinig bij je. Niet eens een stoel.
En dan geen Rolex, zowiezo geen Rolex, maar een Sinn.
Yes!
Dank je Jan!
Dat zal wel lukken denk ik
Of het duur of goedkoop is doet niet zo ter zake. Maar is het beschaafd of leuk?