Camping vol Submariners!

Hij heeft wel iets met caravans
image

image

Goede reminder, zal hem zo in mijn suite aanzetten :innocent:

1 like

Was die Sieneke ook niet van de camping?

1 like

Eersteklas artiest. :ok_hand:t2:

@Gordijn, bedankt voor het necrobumpen van dit topic, het is weer genieten als vanouds.

3 likes

Vermoedelijk heb je het over Brad Pitt, maar het ging om de bril… :sunglasses:

Nice :ok_hand:t2:

1 like

Leuk topic, ik heb me zeer vermaakt! Verder heb ik geen ervaring met deze campingissues. Maar om massa’s en samenscholingen te vermijden is altijd verstandig. Outdoor en ook het indoorgebeuren doe ik gewoon met een Casio, de MRW om precies te zijn. Zelfs bij de Rotary geen woord en altijd de juiste tijd :grin::+1:

2 likes

Geen kennis over brillen, behaven dat ze op je neus moeten staan.
Maar er bestaan dus caravan brillen… :sunglasses:

:man_facepalming: gewoon zo slecht, dat het goe…Nee, dit blijft gewoon echt gruwelijk slecht. Heel soms ben ik jaloers op doven en slechthorenden :hear_no_evil:

2 likes

Toch knap als je de slechtste artiest in een duet met de Mosselman bent.

2 likes

Dat kan ook niet iedereen zeggen :joy:

1 like

Gelet op de populariteit van diverse vakantie topics zoals
Welk horloge draag jij op vakantie?
leek het me tijd om dit topic weer even onder de aandacht te brengen.

Zelf tot nu toe een Pelagos 39 en (wat leek op een) 5 digit GMT Master met zwarte bezel gespot.

Wat hebben jullie zoal gespot?

3 likes

Ow leuk topic.

Kom op jongens, waar zijn die Subs.

(Ikzelf denk eraan een Ginault Ocean Rover te scoren. Met blauwe bezel. Veiliger…)

1 like

Hier ook een camping vol mariniers :man_shrugging:

14 likes

Tot nou toe in Zweden en Noorwegen, alleen een ploprof bij iemand gespot bij een weg restaurant.

3 likes

Explorer was bij mij op de camping ook toegestaan :slightly_smiling_face:

8 likes

Bij Steiner in Maastricht maar ook bij locale AD’s zie ik mensen aankopen doen waarvan je op basis van op uiterlijk gebaseerde vooroordelen niet zou verwachten dat ze “dat soort bedragen” aan horloges uitgeven of dat ze liefhebber zijn.

Ik kan het bovengenoemde citaat dus alleen maar bevestigen.

4 likes

Caravans en Rolex…. Hmmm….

image

6 likes

icm

Perfecte combi! :100:

2 likes

Met deze Pelagos denk ik eindelijk het juiste camping-horloge te hebben gevonden. Ik sta apart van de huisvaders met Submariner maar het is toch een beetje Rolex!

11 likes

Vloekt wel gigantisch met het bandje. Dat worden geen mooie wristshots de komende 2 weken. :joy:

Edit: Wel een perfect vakantiehorloge overigens. :raised_hands:

2 likes

Nou ik ben in de buurt van Marbella, hier is het niet anders😉 best grappig dat ik hier meer Rolex zie dan Tudor🤣

8 likes

Kreeg je er een paraplu bij toen je aankwam op de camping :es: :grin: ?

1 like