Camping vol Submariners!

Gaat verder alles goed met je?

Hier nog even een plaatje voor de sfeer.

Ik ga even lekker armoedig broodjes halen hier in de campingwinkel. Roomservice zat er helaas niet in :wink:

Dit dus, maar meneer volgt het topic nogal graag.

17 likes

Heerlijk op de camping :sunglasses:

12 likes

Sommige mensen voelen zich soms wat meer als een ander. Leven en laten leven zeg ik altijd.

Ik ga ook graag een paar keer per jaar in een goed hotel naar de zon maar kan me prima vermaken met de kids op de camping hoor :sunglasses:

5 likes

Zomers een beetje rond trekken met de tent en op campings staan. Alle andere tijden van het jaar lekker ik een goed appartement of huisje en dan weekje op de zelfde plek. Van allebei een beetje is niks mis mee :ok_hand:t2:

2 likes

Ik moet eerlijk zeggen, m’n leukste vakanties waren die in ons tentje op de campings in Kroatië. 1groß pivo voor 10 kuna :beers: :joy:

2 likes

Geen Submariners gespot vanmorgen bij de broodjes

9 likes

Nu heb ik zelf een vaste jaarplek met vrienden om me heen en ben ik niet zo van het rondtrekken, maar ieder zijn ding. Vind het in ieder geval wel lekker om er tussenuit te zijn. Thuis blijf ik toch alleen maar aan het werk

1 like

Waar is zo’n polsbandje voor?

Haha Jah precies, alleen maar op 1 plek blijven is weer niet mijn ding. Ik wil graag op ontdekking. In ieder geval op een manier even weg van thuis zorgt voor wat rust aan het hoofd.

2 likes

Krijg je voorrang bij de afhaalbroodjesbalie alleen voor Rolex dragers uiteraard🤓

7 likes

Wel een grote camping als je 25 minuten moet lopen naar dw kampwinkel :wink:

1 like

Bestaan die ook, driesterren campings :grimacing:?

Intussen €4 voor een colaatje, €3/h parkeergeld is geen uitzondering meer, biefstuk op restaurant €35-45, …

Prachtig land, maar ze gaan snel de toer op van Mallorca.

On topic

In de achtergrond een glamping tent met airco :melting_face: . Beschamend, maar blij dat we die hadden.

9 likes

Ja ik begreep al zoiets van familie die dit jaar gaat. Inderdaad wel heel jammer. Want de prijs/kwaliteit verhouding vond ik altijd erg leuk aan Kroatië, niet eens zo heel lang geleden, 2020 dat ik er was. Maar die euro heeft het land geen goed gedaan.

Misschien de volgende vakantie maar doorrijden naar Albanië. :sunglasses:

2 likes

Haha alles op zijn gemak he. Ik heb weekend :wink:

1 like

Kost dit geld? :flushed:

2 likes

Hier in Toscane, zit nu op Elba, zijn de prijzen echt prima. Hier kan je gerust nog elke dag het terras op.

3 likes

Dat zeggen ze zelf, maar hun “greed” was er al voor.
Neemt niet weg natuurlijk dat ze fenomenale natuur hebben.

Over Montenegro hoor ik ook veel goeds.

1 like

Dat je door de slagboom mag en zo.

Ja, verfijnder, steeds hartelijke ontvangst. Italië is gewoon erg leuk.

2 likes