En als je nu een van de drie MOET kiezen voor de rest van je leven welke wordt het dan?
Makkie, de AT.
Three piece collection! What else!?
Prachtig hoor, zou zelf de LLD vervangen door een chrono. Speedmaster of Sinn 103.
Full time werken in zakelijke kleding is voldoende 
Nou je niet meer zo veel flippert, moet je toch tijd over hebben. 
Van deze 3 de AT. Is altijd te dragen, past zowel op mijn werk als casual bij mijn werk!
De LLD zal op termijn inderdaad door een chrono vervangen worden, ik denk dan aan een Speedmaster inderdaad. Maar voorlopig is het nu echt even afgelopen. Mijn huis staat te koop en verhuizen kost ook knaken 
Grappig, ik heb zowel Black Bay Red, AT Golf gehad en uiteraard (reeds twee) Speedmasters. Great minds think alikeā¦
Ik kan je ook al je volgende horloges voorspellen dusā¦naast Speedmaster, Submariner en daarna dan dezeā¦
Haha. De Submariner zou zo maar kunnen ooit ;). De Speedmaster komt er sowieso ooit bij.
De AT is overigens dezelfde als die ik een tijdje terug misliep bij jou. Gelukkig is Sander een vriend van mij en heb ik toen meteen de eerste optie bij hem bedongen.
ā¦je vergeet een andere favoriet van me nogā¦

O ohhhh , ik freaken. Mmmmooooiiiii
Mooi en intrigerend merk dat Nomos. Ik heb maar eens een catalogus aangevraagd.
Ben benieuwd hoe ze in het echt zijn, een Meistersinger vond ik toch wat te kaal.
Nog veel mooier dan op de plaatjes. Zet je maar schrap.
Lijkt misschien wat saai, maar hier is āless moreā wat mij betreft. Heel subtiel vormgegeven, waardoor het ingetogen is, maar heel smaakvol. Ik ga hem alleen maar mooier vinden naarmate ik hem langer heb.
Nee joh Tompje, je bent er eigenlijk compleet op uitgekeken en je gaat hem nu voor een zacht prijsje aan mij verkopen.
Of, we ruilenā¦ā¦ā¦mijn titaangoud omega polaris uit 1983 (ongeveer) gaat jouw kant opā¦ā¦
Toch ???
Is dit een Tangente?
Soort hypnose , Als ik in mijn vingers knip⦠dan draag jij een omega polaris

ā¦uhā¦watte?
Orion Grau 38mm
Even een hart onder de riem steken. Je kunt op kantoor best met een duiker rondlopen (als het maar geen knerp is van 52 mm). Je kan ook prima een paar biertjes drinken in de kroeg met een dresser om, niemand die er ook maar even naar kijkt of om geeft. Het interesseert namelijk verder niemand 
Bij heel officiele gelegenheden en belangrijke afspraken en dergelijk kan je trouwens beter helemaal geen horloge dragen. Je gaat er toch een keer, of meerdere keren op kijken en dat geeft een verkeerd signaal af.
Gewoon doen wat je leuk vindt, lekker vrij haha.