Het argument ‘het interesseert verder niemand’ snap ik nooit. Het interesseert mezelf, ongeacht wat anderen wel of niet interesseert.
Dan maak je het jezelf dus extra moeilijk met eisen en verplichte “lijstjes”, omdat dat “moet”. Dat blijkt ook uit meerdere posts van TS.
Ik heb het inderdaad heel moeilijk…
Het gaat niet om ‘verplichte lijstjes’, maar om smaak.
Wat ik dus ook zei: doen wat je leuk vindt. Niet omdat iemand anders vindt dat het niet zou horen.
Met dat gedeelte was ik het inderdaad wel eens 
Kon het toch gewoon een keer proberen?
Jouw Orion is abfab! De Orion waar ik langzaam naar toegroei (financieel dan) heeft geblauwde wijzers.
Dan issie helemaal af.
Frank
Ook heel mooi. Gaaf om daarvoor te sparen. Hij draagt ook heerlijk. Heel mooi dun. Ontwerp lijkt eenvoudig, maar is echt heel uitgekiend subtiel. Wat mij betreft misschien wel het beste horlogeontwerp dat ik ken.
Zwijg vlug, staat al op de shortlist 
Maar ik ben benieuwd hoe het nu met Ide is zonder klokjes en alleen nog maar een ladebox met 24 horlogebandjes…
Ik vraag me ook serieus af of het gaat om een ladekast of een garagebox.
Die man liet de linkermanchet van zijn overhemden wijder maken om zijn lievelingen optimaal te laten schijnen! Ik noem dat toewijding…
@anon50762135EV wanneer komen je bandjes beschikbaar?
De week is bijna voorbij. Ik ben benieuwd of het een Black Bay of een Pelagos is geworden.
Ah, je bent al onderweg naar de nieuwe aanwinst. 
Ik doe het nu al een tijdje zonder de snd, die ik ook weggedaan had om eens een andere draai aan mijn horlogehobby te geven, maar ondanks het feit dat ik nu wel weer meer varieer in het dragen van horloges, mis ik de snd nog dagelijks. Ben benieuwd of dat gevoel ook verdwijnt, maar ik vrees met grote vreze…
En dan moet je ook nog meer betalen als jij je eigen sub wilt terug kopen. 
Haha, klopt, maar voorlopig komt er niet weer 1. Hij is ook verkocht omdat mijn dochter graag op vakantie wil naar Amerika en papa heeft niet overal centjes voor 
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Flipperen geeft bij mij altijd voldoening, ongeacht de prijsklasse 
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Hahaha inderdaad. Van een paar uur tot een paar weken…